Otóż mam taki kod w pluginie z Exp Modem:
Kawałek kodu wyciągniętego z menu:
n += formatex(menu_body[n], len - n, "\y^nStrona: \w%d/%d^n^n",skill_page[id] + 1, max_pages); for(new i = (skill_page[id] * 4); i < ((skill_page[id] * 4) + 4); i++) { new item_num = (i + 1) - (skill_page[id] * 4); new pri_sec[16] if(is_primary[i]) format(pri_sec, 15, "(Czapka)"); else if(is_secondary[i]) format(pri_sec, 15, "(Zbroja)"); else if(is_melee[i]) format(pri_sec, 15, "(Buty)"); else if(is_bonus[i]) format(pri_sec, 15, "(Bonus)"); if(playerlevel[id] >= req_level[i]) n += formatex(menu_body[n], len - n, "\y%i.\w %s: %d/%d %s^n", item_num, levelup_skill[i], player_skill[i][id], levelup_skill_max[i], pri_sec); else n += formatex(menu_body[n], len - n, "\y%i.\r %s: %d/%d \y(Poziom %i) %s^n", item_num, levelup_skill[i], player_skill[i][id], levelup_skill_max[i], req_level[i], pri_sec); if(i == num_skills - 1) { lastpage[id] = true; break; } }
Natyw używanych w dodatkowych pluginach
public native_create_skill(plugin, params) { new str[31]; get_string(1, str, 30); format(levelup_skill[num_skills], 30, "%s", str); levelup_skill_max[num_skills] = get_param(2); new string[7]; num_to_str(num_skills, string, 6); set_string(3, string, 6); req_level[num_skills] = get_param(4); num_skills++; }
Poniżej załączam screenshota menu umiejętności:
Tak wygląda natyw używany w innym pluginie, który tworzy nam nowy przedmiot i wyświetla go w menu powyżej:
public plugin_precache(){ new skillid[7]; create_skill("Wpierdolka", MAX_LEVEL, skillid, REQ_LEVEL); skill_id = str_to_num(skillid); make_primary(skill_id); }
Natomiast ja chciałbym dodać teraz dodatkowo opis dla każdego przedmiotu:
Zrobiłem to w taki sposób, ale nie mam bladego pojęcia jak zmienić to w natywie i ewentualnie w powyższym kodzie menu.
create_skill("Wpierdolka", MAX_LEVEL, skillid, REQ_LEVEL, "\r+10% do predkosci, unikalny wyglad");
Czekam na wasze podpowiedzi. Z góry dziękuje!