Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error pluginu z modelami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.01.2021 14:59

Pomoże ktoś bo sypie plugin błędem.

PS. Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie.

L 01/15/2021 - 14:54:28: Start of error session.
L 01/15/2021 - 14:54:28: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20210115.log")
L 01/15/2021 - 14:54:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_granaty.amxx", version "1.4")
L 01/15/2021 - 14:54:28: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/15/2021 - 14:54:28: [AMXX]    [0] dd2_granaty.sma::grenade_throw (line 115)
L 01/15/2021 - 14:54:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_granaty.amxx", version "1.4")
L 01/15/2021 - 14:54:30: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/15/2021 - 14:54:30: [AMXX]    [0] dd2_granaty.sma::grenade_throw (line 115)
L 01/15/2021 - 14:54:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_granaty.amxx", version "1.4")
L 01/15/2021 - 14:54:33: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/15/2021 - 14:54:33: [AMXX]    [0] dd2_granaty.sma::grenade_throw (line 115)
L 01/15/2021 - 14:54:36: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dd2_granaty.amxx", version "1.4")
L 01/15/2021 - 14:54:36: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/15/2021 - 14:54:36: [AMXX]    [0] dd2_granaty.sma::grenade_throw (line 115)

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.01.2021 15:01

if (pev_valid(ent) && is_user_connected(id))

linia 108, podmien sobie


Rivit (15.01.2021 15:45):
Można dać też mocniejszy warunek is_user_alive

  • +
  • -
  • 0

#3 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.01.2021 15:08

Po podmianie:

 

//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team
 
 
//// dd2_granaty.sma
//
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(108) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(110) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(113) : error 021: symbol already defined: "pev"
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(117) : error 025: function heading differs from prototype
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(117) : error 021: symbol already defined: "xs_vec_mul_scalar"
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(119) : error 021: symbol already defined: "set_pev"
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(121) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(111) : warning 203: symbol is never used: "grenadeVelocity"
// C:\Users\monster\Desktop\Kompilator 1.9\dd2_granaty.sma(115) : warning 203: symbol is never used: "multiplier"
//
// 7 Errors.
// Could not locate output file compiled\dd2_granaty.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,12 sec
// ----------------------------------------

  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.01.2021 15:43

podumaj chwilke, nie zaszkodzi Ci. Tyle już tu jesteś, że możesz wywnioskować, a nie na ślepo wklejać


Użytkownik TibacK edytował ten post 15.01.2021 15:44

  • +
  • -
  • 0

#5 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.01.2021 16:00

podumaj chwilke, nie zaszkodzi Ci. Tyle już tu jesteś, że możesz wywnioskować, a nie na ślepo wklejać

Nie umiem znaleźć rozwiązania gdybym umiał nie prosiłbym o pomoc, nie każdy musi rozumieć programowanie, kurcze to ile tu jestem jest mało istotne co do wątku tematu.

 

Może ktoś inny pomoże bo kolega wyżej najwidoczniej ma gorszy dzień...

 


Użytkownik R.1 edytował ten post 15.01.2021 16:04

  • +
  • -
  • 0

#6 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 15.01.2021 16:04

Obstawiam, że usunąłeś klamrę. Gdy ja podstawiłem to co podał Tiback wszystko się kompiluje.


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#7 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.01.2021 16:10

Obstawiam, że usunąłeś klamrę. Gdy ja podstawiłem to co podał Tiback wszystko się kompiluje.

 

w 108 l linijce mam to:

 public grenade_throw(id, ent, weapon)

Po podmianie linijki wywala mi błędy przy kompilacji. Nie widzę tam klamry żadnej oprócz nawiasu.


Użytkownik R.1 edytował ten post 15.01.2021 16:12

  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.01.2021 16:45

110 linie podmien, klamra ma byc. po prostu dopisac czesc warunku trzeba


  • +
  • -
  • 0

#9 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.01.2021 16:48

110 linie podmien, klamra ma byc. po prostu dopisac czesc warunku trzeba

 

 

Podmieniłem, wygląda to w ten sposób:

public grenade_throw(id, ent, weapon)
{
if (pev_valid(ent) && is_user_alive(id)) {
new Float:grenadeVelocity[3];
 
pev(ent, pev_velocity, grenadeVelocity);
 
new Float:multiplier = velocityMultiplier[grenadeThrow[id]];
 
xs_vec_mul_scalar(grenadeVelocity, multiplier, grenadeVelocity);
 
set_pev(ent, pev_velocity, grenadeVelocity);
 
grenadeThrow[id] = NORMAL;
}
}

  • +
  • -
  • 0

#10 Erka

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.01.2021 17:35

Nie mogę edytować lecz po podmiance nadal wywala ten sam błąd


  • +
  • -
  • 0

#11 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.01.2021 08:57

Wszystko kompiluje się poprawnie.

Jeżeli nadal masz błąd spróbuj tak jak wyżej pisał kolega użyć is_user_alive

Załączony plik  dd2_granaty.sma   3,44 KB  29 Ilość pobrań
  dd2_granaty.amxx


Użytkownik Misiu. edytował ten post 17.01.2021 08:58

  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#12 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 18.01.2021 08:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych