Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

fs_lazy_precache


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 31.05.2020 14:22

Część graczy nie może wejść na serwer bo ładowanie zatrzymuje im się na "Validating game resources...".

Aby wejść na serwer trzeba ustawić cvar fs_lazy_precache na 1.

Czy jest jakieś inne rozwiązanie ? Nie będę przecież każdemu graczowi mówił że ma to wpisać w konsoli żeby wejść na serwer.


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.05.2020 16:34

Hm, może spróbuj ustawiać przy connect wartość na 1, a przy putinserver na 0?

Nie jestem pewny czy protektory wyłapią tę konkretną komendę i ją zablokują, ale jako tymczasowe rozwiązanie wydaje się to mieć sens.


  • +
  • -
  • 2

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 31.05.2020 17:01

I właśnie tak zrobię bo na razie innego pomysłu nie mam.

Protektory domyślnie instalowane do csa, bez ingerencji gracza raczej nie wyłapią tej komendy, ale ustawianie tego cvaru graczowi to dalej ostateczne rozwiązanie. A czy nie ma innego sposobu ?

Serwer działa na silniku rehlds 3.7.0.695-dev.

rehlds.cfg:

Spoiler

 

Na serwerze jest też zainstalowany NetBufExtender (i zastanawia mnie czy on działa poprawnie na rehlds). Poza tym mapy na serwerze to mapy zombie, czyli takie bardziej niestandardowe od map typu dust2.


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.05.2020 17:56

Podrzuć IP serwera, zobaczę jak to wygląda u mnie.

Hosting jakoś sensownie się wypowiedział?

Zakładam, że w konsoli gracza wywala coś pokroju 'server failed to transmit file', prawda?

FDL prawidłowo zlinkowany, skonfigurowany?


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 01.06.2020 01:52

sprawdził bym co zrobi na komendzie sv_filetransfercompression 0

+ za co odpowiada komenda fs_lazy_precache ? google cos nie chce sensownie odpowiedzieć


  • +
  • -
  • 0

#6 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 01.06.2020 07:11

@viper367 fs_lazy_precache po ustawieniu na 1 nie pobiera dźwięków podczas wchodzenia na serwer, a dopiero wtedy kiedy będą potrzebne. Poza tym nie wiem co jeszcze może robić.

 

 

 

Normally this toggle is disabled which in turn enables the game to load all of the necessary sound files for that specific map before the game starts. If this toggle is enabled the game will not preload the sound files during the start of the map, instead the sound files will only be loaded when they are necessary. The sound files will stay in memory after they are loaded in order to increase performance of the game by not having to reload the same sound files from the hard drive every time that the sound file is used.

 


Użytkownik csMaster edytował ten post 01.06.2020 07:16

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych