Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Zmiana nazwy GameZmiana nazwy game

zombie plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 RausPutin

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Pabianice
Offline

Napisano 15.05.2020 13:23

Witam ktoś by mógł mi podpowiedzieć gdzie zmienić nazwę z Zombie Plague 5.0.8 na 5.0.5


  • +
  • -
  • 0

#2 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.05.2020 14:34

W kodzie Silnika szukasz po słowie version

new const PLUGIN_VERSION[] = 5.0.8

Użytkownik R.1 edytował ten post 15.05.2020 14:35

  • +
  • -
  • 0

#3 RausPutin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Pabianice
Offline

Napisano 15.05.2020 15:40

 

W kodzie Silnika szukasz po słowie version

new const PLUGIN_VERSION[] = 5.0.8

który plugin to silnik ?


  • +
  • -
  • 0

#4 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.05.2020 15:52

 

 

W kodzie Silnika szukasz po słowie version

new const PLUGIN_VERSION[] = 5.0.8

który plugin to silnik ?

 

 

Nie wiesz co instalujesz??  podaj link do paczki którą wgrałeś to Ci powiem.


  • +
  • -
  • 0

#5 RausPutin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Pabianice
Offline

Napisano 15.05.2020 15:52

 

 

 

W kodzie Silnika szukasz po słowie version

new const PLUGIN_VERSION[] = 5.0.8

który plugin to silnik ?

 

 

Nie wiesz co instalujesz??  podaj link do paczki którą wgrałeś to Ci powiem.

 

ta paczka jest płatna robiona na silniku 5.0.8 który plugin ot jest silnik ?


  • +
  • -
  • 0

#6 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.05.2020 16:15


ta paczka jest płatna robiona na silniku 5.0.8 który plugin ot jest silnik ?

 

Nie wiem jak został silnik nazwany dlatego pokaż zawartość pliku plugins-zplague.ini 

 


  • +
  • -
  • 0

#7 RausPutin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Pabianice
Offline

Napisano 15.05.2020 16:17

 


ta paczka jest płatna robiona na silniku 5.0.8 który plugin ot jest silnik ?

 

Nie wiem jak został silnik nazwany dlatego pokaż zawartość pliku plugins-zplague.ini 

 

 

; ZP 5.0 / Module Version

; -----------------------
 
 
 
; Engine
zp50_core.amxx
gunxpmod.amxx debug
zp_rozgrzewka.amxx
zp50_misje.amxx debug
zm_vip.amxx
zp_50_bombforzombie.amxx
zp50_exphs.amxx
zp50_expzagraczy.amxx   ;exp na koniec rundy
zm_adminmenu.amxx
 
; APIs
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx
 
;ten plugin musi byc nad klasa sniper
zp50_zombie_damage.amxx
 
; Classes
 
zp50_class_zombie.amxx
zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx
zp50_class_assassin.amxx
zp50_class_sniper.amxx
zp50_class_genesis.amxx
 
; Zombie Classes
 
zp50_class_zombie_classic.amxx
zp50_class_zombie_raptor.amxx
zp50_class_zombie_light.amxx
zp50_class_zombie_fat.amxx
zp50_class_zombie_hunter.amxx debug
zp50_class_zombie_tight.amxx
zp50_class_zombie_widmo.amxx
zp_zclass_boomer.amxx
 
 
; Human Classes
zp50_class_human_sprinter.amxx
zp50_class_human_skoczek.amxx
zp50_class_human_obronca.amxx
zp50_class_human_pudzian.amxx
zp50_class_human_x-men.amxx
zp50_class_human_tytanus.amxx
;zp50_class_human_czaja.amxx
 
 
;zp50_class_human_classic.amxx
;zp50_class_human_raptor.amxx
 
 
; This must come before game modes for armor protection to work properly
zp50_human_armor.amxx
 
; Game Modes Manager
 
zp50_gamemodes.amxx
 
; Game Modes
;Gildie.amxx
 
zp50_gamemode_infection.amxx
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx
zp50_gamemode_plague.amxx
zp50_gamemode_armageddon.amxx
zp50_gamemode_assassin.amxx
zp50_gamemode_sniper.amxx
zp50_gamemode_plagued.amxx
zp50_gamemode_genesis.amxx
zp50_gamemode_raptor.amxx
zp50_sva_round.amxx
zp50_svn_round.amxx
 
; Items Manager
 
zp50_items.amxx
;zp50_items_money.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx
 
 
; Extra Items
 
zp50_item_weaponrate.amxx
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_nightvision.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx
zp_virus.amxx
zp_extra_conc.amxx
 
; Admin
 
zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx
 
 
; Buying
 
;zp50_buy_menus.amxx
;zp50_buy_zones.amxx
 
 
; Rewards
 
;zp50_rewards_money.amxx
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx
 
 
; Deathmatch
 
zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx
 
 
; Zombie/Human Features
 
zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_human_ammo.amxx
 
 
; Custom Features
 
zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx
 
 
; Effects
 
zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
zp50_ambience_sounds.amxx
 
 
; Gameplay / Other
 
zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
;zp50_hud_info.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx debug
;zp_kill_reward.amxx
 
; Custom grenades
 
;zp50_grenade_flashbangs.amxx
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx
 
zp_extra_miny.amxx debug
zp50_extra_hp.amxx
 
; ZP 4.3 Subplugin Compatibility
 
zp50_zp43_compat.amxx
 
;addony
zp_informator.amxx ;czas u gory na zielono do konca mapy itp.
;backweapons.amxx
zp_sub_parachute.amxx
zp_addon_death_sprite.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx
zp_donate_ap.amxx debug
zp_countdown_fixed.amxx
zp_aim_info.amxx ; info na gracza lvl hp klasa
;zp_addon_zbhealthbar.amxx
zp_informer.amxx
;zp_konkurs_top.amxx
 
 
;itemy
 
zp50_item_weaponrate.amxx
zp50_item_antidote_bomb.amxx
zp_extra_pipe.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_bazooka.amxx
zp_extra_armor.amxx
zp50_gas_mask.amxx
zp_extra_exp.amxx
zp_no_recoil.amxx
zp_extra_assassin.amxx
zp_extra_survivor.amxx
zp_extra_sniper.amxx
zp_extra_nemesis.amxx
 
 
 
 
zp_50_extra_ruletka.amxx debug
zp50_biohazard_compat.amxx
 
 
;zp50_item_antidote_bomb.amxx debug // OFF
;zp_extra_gravity.amxx
;zp50_pipebomb.amxx
;zp_lasermine_28.amxx
;zp_extra_knife_blink.amxx
 
;zp50_clans.amxx
;zp_klany.amxx
;zm_statystyki.amxx
zp_obrazenia.amxx
;zp_systemmonet.amxx 
;zm_klany.amxx debug
;zp_konta.amxx
blokada_dzialek.amxx
zp50_av_modes_godmode.amxx
ai.amxx debug

  • +
  • -
  • 0

#8 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.05.2020 16:29

W tym pliku masz juz zmienione z 5.0.8 na 5.0.5

Wrzuć ten plik do folderu include i  go podmień następnie skompiluj pliki sma wszystkie całego moda i podmień z obecnymi 


Użytkownik R.1 edytował ten post 15.05.2020 16:47

  • +
  • -
  • 0

#9 RausPutin

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Pabianice
Offline

Napisano 15.05.2020 16:51

W tym pliku masz juz zmienione z 5.0.8 na 5.0.5

Wrzuć ten plik do folderu include i  go podmień następnie skompiluj pliki sma wszystkie całego moda i podmień z obecnymi 

Nie mogę znalezć tej linijki 

/*================================================================================
	
	------------------------
	-*- [ZP] Core/Engine -*-
	------------------------
	
	This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
	terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cs_ham_bots_api>
#include <zp50_core_const>

#define MAXPLAYERS 32

// Custom Forwards
enum _:TOTAL_FORWARDS
{
	FW_USER_INFECT_PRE = 0,
	FW_USER_INFECT,
	FW_USER_INFECT_POST,
	FW_USER_CURE_PRE,
	FW_USER_CURE,
	FW_USER_CURE_POST,
	FW_USER_LAST_ZOMBIE,
	FW_USER_LAST_HUMAN,
	FW_USER_SPAWN_POST
}

#define flag_get(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define flag_get_boolean(%1,%2) (flag_get(%1,%2) ? true : false)
#define flag_set(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
#define flag_unset(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))

new g_MaxPlayers
new g_IsZombie
new g_IsFirstZombie
new g_IsLastZombie
new g_LastZombieForwardCalled
new g_IsLastHuman
new g_LastHumanForwardCalled
new g_RespawnAsZombie
new g_ForwardResult
new g_Forwards[TOTAL_FORWARDS]

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] Core/Engine", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
	register_dictionary("zombie_plague.txt")
	register_dictionary("zombie_plague50.txt")
	
	g_Forwards[FW_USER_INFECT_PRE] = CreateMultiForward("zp_fw_core_infect_pre", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL)
	g_Forwards[FW_USER_INFECT] = CreateMultiForward("zp_fw_core_infect", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
	g_Forwards[FW_USER_INFECT_POST] = CreateMultiForward("zp_fw_core_infect_post", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
	
	g_Forwards[FW_USER_CURE_PRE] = CreateMultiForward("zp_fw_core_cure_pre", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL)
	g_Forwards[FW_USER_CURE] = CreateMultiForward("zp_fw_core_cure", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
	g_Forwards[FW_USER_CURE_POST] = CreateMultiForward("zp_fw_core_cure_post", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL)
	
	g_Forwards[FW_USER_LAST_ZOMBIE] = CreateMultiForward("zp_fw_core_last_zombie", ET_IGNORE, FP_CELL)
	g_Forwards[FW_USER_LAST_HUMAN] = CreateMultiForward("zp_fw_core_last_human", ET_IGNORE, FP_CELL)
	
	g_Forwards[FW_USER_SPAWN_POST] = CreateMultiForward("zp_fw_core_spawn_post", ET_IGNORE, FP_CELL)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
	RegisterHamBots(Ham_Spawn, "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled_Post", 1)
	RegisterHamBots(Ham_Killed, "fw_PlayerKilled_Post", 1)
	register_forward(FM_ClientDisconnect, "fw_ClientDisconnect_Post", 1)
	
	g_MaxPlayers = get_maxplayers()
	
	// To help players find ZP servers
	register_cvar("zp_version", ZP_VERSION_STR_LONG, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
	set_cvar_string("zp_version", ZP_VERSION_STR_LONG)
}

public plugin_cfg()
{
	// Get configs dir
	new cfgdir[32]
	get_configsdir(cfgdir, charsmax(cfgdir))
	
	// Execute config file (zombieplague.cfg)
	server_cmd("exec %s/zombieplague.cfg", cfgdir)
}

public plugin_natives()
{
	register_library("zp50_core")
	register_native("zp_core_is_zombie", "native_core_is_zombie")
	register_native("zp_core_is_first_zombie", "native_core_is_first_zombie")
	register_native("zp_core_is_last_zombie", "native_core_is_last_zombie")
	register_native("zp_core_is_last_human", "native_core_is_last_human")
	register_native("zp_core_get_zombie_count", "native_core_get_zombie_count")
	register_native("zp_core_get_human_count", "native_core_get_human_count")
	register_native("zp_core_infect", "native_core_infect")
	register_native("zp_core_cure", "native_core_cure")
	register_native("zp_core_force_infect", "native_core_force_infect")
	register_native("zp_core_force_cure", "native_core_force_cure")
	register_native("zp_core_respawn_as_zombie", "native_core_respawn_as_zombie")
}

public fw_ClientDisconnect_Post(id)
{
	// Reset flags AFTER disconnect (to allow checking if the player was zombie before disconnecting)
	flag_unset(g_IsZombie, id)
	flag_unset(g_RespawnAsZombie, id)
	
	// This should be called AFTER client disconnects (post forward)
	CheckLastZombieHuman()
}

public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{
	// Not alive or didn't join a team yet
	if (!is_user_alive(id) || !cs_get_user_team(id))
		return;
	
	// ZP Spawn Forward
	ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_SPAWN_POST], g_ForwardResult, id)
	
	// Set zombie/human attributes upon respawn
	if (flag_get(g_RespawnAsZombie, id))
		InfectPlayer(id, id)
	else
		CurePlayer(id)
	
	// Reset flag afterwards
	flag_unset(g_RespawnAsZombie, id)
}

// Ham Player Killed Post Forward
public fw_PlayerKilled_Post()
{
	CheckLastZombieHuman()
}

InfectPlayer(id, attacker = 0)
{
	ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_INFECT_PRE], g_ForwardResult, id, attacker)
	
	// One or more plugins blocked infection
	if (g_ForwardResult >= PLUGIN_HANDLED)
		return;
	
	ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_INFECT], g_ForwardResult, id, attacker)
	
	flag_set(g_IsZombie, id)
	
	if (GetZombieCount() == 1)
		flag_set(g_IsFirstZombie, id)
	else
		flag_unset(g_IsFirstZombie, id)
	
	ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_INFECT_POST], g_ForwardResult, id, attacker)
	
	CheckLastZombieHuman()
}

CurePlayer(id, attacker = 0)
{
	ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_CURE_PRE], g_ForwardResult, id, attacker)
	
	// One or more plugins blocked cure
	if (g_ForwardResult >= PLUGIN_HANDLED)
		return;
	
	ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_CURE], g_ForwardResult, id, attacker)
	
	flag_unset(g_IsZombie, id)
	
	ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_CURE_POST], g_ForwardResult, id, attacker)
	
	CheckLastZombieHuman()
}

// Last Zombie/Human Check
CheckLastZombieHuman()
{
	new id, last_zombie_id, last_human_id
	new zombie_count = GetZombieCount()
	new human_count = GetHumanCount()
	
	if (zombie_count == 1)
	{
		for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
		{
			// Last zombie
			if (is_user_alive(id) && flag_get(g_IsZombie, id))
			{
				flag_set(g_IsLastZombie, id)
				last_zombie_id = id
			}
			else
				flag_unset(g_IsLastZombie, id)
		}
	}
	else
	{
		g_LastZombieForwardCalled = false
		
		for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
			flag_unset(g_IsLastZombie, id)
	}
	
	// Last zombie forward
	if (last_zombie_id > 0 && !g_LastZombieForwardCalled)
	{
		ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_LAST_ZOMBIE], g_ForwardResult, last_zombie_id)
		g_LastZombieForwardCalled = true
	}
	
	if (human_count == 1)
	{
		for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
		{
			// Last human
			if (is_user_alive(id) && !flag_get(g_IsZombie, id))
			{
				flag_set(g_IsLastHuman, id)
				last_human_id = id
			}
			else
				flag_unset(g_IsLastHuman, id)
		}
	}
	else
	{
		g_LastHumanForwardCalled = false
		
		for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
			flag_unset(g_IsLastHuman, id)
	}
	
	// Last human forward
	if (last_human_id > 0 && !g_LastHumanForwardCalled)
	{
		ExecuteForward(g_Forwards[FW_USER_LAST_HUMAN], g_ForwardResult, last_human_id)
		g_LastHumanForwardCalled = true
	}
}

public native_core_is_zombie(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_connected(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return -1;
	}
	
	return flag_get_boolean(g_IsZombie, id);
}

public native_core_is_first_zombie(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_connected(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return -1;
	}
	
	return flag_get_boolean(g_IsFirstZombie, id);
}

public native_core_is_last_zombie(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_connected(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return -1;
	}
	
	return flag_get_boolean(g_IsLastZombie, id);
}

public native_core_is_last_human(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_connected(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return -1;
	}
	
	return flag_get_boolean(g_IsLastHuman, id);
}

public native_core_get_zombie_count(plugin_id, num_params)
{
	return GetZombieCount();
}

public native_core_get_human_count(plugin_id, num_params)
{
	return GetHumanCount();
}

public native_core_infect(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_alive(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return false;
	}
	
	if (flag_get(g_IsZombie, id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Player already infected (%d)", id)
		return false;
	}
	
	new attacker = get_param(2)
	
	if (attacker && !is_user_alive(attacker))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", attacker)
		return false;
	}
	
	InfectPlayer(id, attacker)
	return true;
}

public native_core_cure(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_alive(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return false;
	}
	
	if (!flag_get(g_IsZombie, id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Player not infected (%d)", id)
		return false;
	}
	
	new attacker = get_param(2)
	
	if (attacker && !is_user_alive(attacker))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", attacker)
		return false;
	}
	
	CurePlayer(id, attacker)
	return true;
}

public native_core_force_infect(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_alive(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return false;
	}
	
	InfectPlayer(id)
	return true;
}

public native_core_force_cure(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_alive(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return false;
	}
	
	CurePlayer(id)
	return true;
}

public native_core_respawn_as_zombie(plugin_id, num_params)
{
	new id = get_param(1)
	
	if (!is_user_connected(id))
	{
		log_error(AMX_ERR_NATIVE, "[ZP] Invalid Player (%d)", id)
		return false;
	}
	
	new respawn_as_zombie = get_param(2)
	
	if (respawn_as_zombie)
		flag_set(g_RespawnAsZombie, id)
	else
		flag_unset(g_RespawnAsZombie, id)
	
	return true;
}

// Get Zombie Count -returns alive zombies number-
GetZombieCount()
{
	new iZombies, id
	
	for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
	{
		if (is_user_alive(id) && flag_get(g_IsZombie, id))
			iZombies++
	}
	
	return iZombies;
}

// Get Human Count -returns alive humans number-
GetHumanCount()
{
	new iHumans, id
	
	for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
	{
		if (is_user_alive(id) && !flag_get(g_IsZombie, id))
			iHumans++
	}
	
	return iHumans;
}


  • +
  • -
  • 0

#10 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 15.05.2020 17:47

Przeczytaj powyższy post mój jeszcze raz, lub to co napiszę teraz...

 

1.Wrzuć plik co dałem w poście wyżej do folderu include

2.Wszystkie SMA moda skompiluj od nowa i zamień skompilowane pliki amxx z obecnymi zmień mapę i powinno być tak jak chcesz...


Użytkownik R.1 edytował ten post 15.05.2020 18:00

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 5.0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych