Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Parametry SayText


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 07.10.2019 17:02

Który z parametrów wiadomości SayText zawiera wiadomość którą napisał gracz na chacie ? Czy ta wiadomość zawiera w sobie nick, prefix, dwukropek itd... czy tylko samą treść ?


  • +
  • -
  • 0

#2 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 07.10.2019 18:12

//..
	register_clcmd( "say", "Czat" );
//..
public Czat( id )
{
	new Wiadomosc[191];
	read_args( Wiadomosc, charsmax(Wiadomosc) );
}

W zmiennej Wiadomosc masz to co napisał gracz na say. Bez nicku dwukropku itd.


  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 07.10.2019 18:17

Chyba źle zrozumiałeś... 

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id);
write_byte(senderid);
write_string("text");
write_string("text");
write_string("text");
message_end();

Który parametr (1-4) przechowuje wiadomość i jak ta wiadomość wygląda (z nickiem/sam tekst) ?


Użytkownik csMaster edytował ten post 07.10.2019 18:18

  • +
  • -
  • 0

#4 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 07.10.2019 18:38

A to 1 argument jest typu int i jest to id gracza a reszta stringi, wiadomość to argument 4 (bez nicku i dwukropku).

A jeśli chcesz sprawdzić resztę argumentów to musisz je pobrać i sobie jakoś wypisać.

 


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 07.10.2019 21:33

https://wiki.alliedm..._events#SayText


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych