Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

CS:GO Mod by O'Zone

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
138 odpowiedzi w tym temacie

#81 therealfr0zen

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Olaf
  • Lokalizacja:Kaszuby
Offline

Napisano 11.11.2019 15:08

Przy dodawaniu SVIPa (flaga x) u gracza na serwerze pojawia się nowy prefix przed nickiem (Właściciel serwera), po zabraniu flagi prefix ten oczywiście znika. Chciałbym się tego pozbyć, żeby pół serwera nie grało z takim prefixem, tylko która linijka kodu powoduje jego dodanie? //kod 4 posty wyżej
  • +
  • -
  • 0

#82 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 16.11.2019 17:13

Przy dodawaniu SVIPa (flaga x) u gracza na serwerze pojawia się nowy prefix przed nickiem (Właściciel serwera), po zabraniu flagi prefix ten oczywiście znika. Chciałbym się tego pozbyć, żeby pół serwera nie grało z takim prefixem, tylko która linijka kodu powoduje jego dodanie? //kod 4 posty wyżej

 

Nie masz przypadkiem wgranego jakiegoś dodatkowego pluginu dodającego prefixy w chatcie przy flagach dostępu?

W pluginie vip/svip nie ma prefixu "Wlasciciel".


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#83 Mexoo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Bdg
Offline

Napisano 21.12.2019 18:25

jak zrestartowac klany euro i skiny gracza?


  • +
  • -
  • 0

#84 peja222

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Kolin
Offline

Napisano 27.12.2019 16:52

Usuń kolumny w bazie danych opisane są tak, że od razu będziesz wiedział o które chodzi.
  • +
  • -
  • 0

#85 peja222

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Kolin
Offline

Napisano 29.12.2019 10:39

Szukam osoby, która zrobi kilka poprawek w tej paczce odplatnie. Cena na pewno bedzie dobra. proszę o wiadomości na priv. Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#86 Kamyk454

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 16.02.2020 23:43

Jakiś czas temu tytusek udostępnił swojego CS:GO moda, więc pomyślałem, że i ja udostępnię swoją wersję.

Mod został przeze mnie stworzony od zera na potrzeby CS-Reload.pl, która zakończyła swoją działalność 6 kwietnia tego roku.

Przez dłuższy czas był u mnie dostępny do kupienia. Aktualnie działające serwery: GameTracker.

 

opis
Podobnie jak mój CoD Mod, aktualna wersja mod'a działa wyłącznie na AMXX 1.8.3 / 1.9.

 

Mod składa się z 18 pluginów:
1. Silnik odpowiadający za zarządzanie skinami, walutą (euro), posiada także wbudowany wymianę, oddawanie skinów i rynek,

który jest bezpieczną opcją sprzedaży skinów innym graczom. Obsługiwane są skiny do każdej broni, nie ma limitu ich liczby - no poza limitem 512 zasobów w precache.
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro lub spróbować wylosować dowolny skin dla danej broni.
Jest także możliwość losowania dowolnego skinu dowolnej broni - dla tych, którzy lubią duże ryzyko, ale i możliwy duży zysk.
Domyślnie każdy gracz może mieć dowolną liczbę egzemplarzy jednego skina, ale w pierwotnej wersji mógł posiadać jedynie po jednym,
żeby móc "zebrać je wszystkie" - możliwe jest przestawienie trybu zdobywania skinów odpowiednim cvarem.
Cvarami modyfikowalne jest właściwie wszystko: pokazywanie domyślnych skinów z cs:go, minimalna liczba osób do naliczania euro
i jego ilość za zabicie, zabicie z hs, podłożenie/rozbrojenie bomby, wygraną rundę i więcej.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. System kont z możliwością automatycznego logowania - bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. C4 - plugin podmieniający wszystkie 3 modele paki na model z CS:GO.
4. Granaty - plugin podmieniający modele granatów, dodatkowo jest możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
5. Operacje - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
6. Rangi - nic innego jak rangi z CS:GO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
Rangi nie są jednak dostępne po zabiciu określonej liczby graczy, a przyznawane na podstawie rankingu ELO (jak w CS:GO).
Plugin posiada też masę dodatkowych funkcji, które trafiły później także do UltimateStats.
7. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
8. Smoke - biały smoke imitujący smoka z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
Chcąc odwzorować jak najdokładniej mechanizmy z CS:GO, smoke umożliwia gaszenie molotova.
9. Molotov - dobrze odwzorowany Molotov dostępny do kupienia komendą.
10. Zeus - w pełni odwzorowana wersja Zeusa dostępna do kupienia komendą.
11. Tranfer - osobny plugin umożliwiający transfer euro między graczami
12. VIP & SVIP - plugin obsługujący zarówno VIPa jak i SVIPa.
13. Unprecacher - usuwa zbędne zasoby, żeby zrobić miejsce dla skinów, bo problemem szybko staje się limit 512 zasobów.
14. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu F, działa z niemal wszystkimi dostępnymi z modem skinami.
15. Asysta i Zemsta - bez niespodzianek dodaje asystę i zemstę, cvary pozwalają dowolnie włączyć/wyłączyć jedną i drugą funkcjonalność,
ustawić nagrodę w euro, a w przypadku asysty minimalne zadane obrażenia
16. Klany - zaawansowany system klanów w pełni konfigurowalny cvarami.

Nie mogło oczywiście zabraknąć rozwoju klanu, który umożliwia przyjęcie większej liczby członków, a każdy członek to dodatkowy bonus do szansy na drop skina.

Z dodatkowych funkcjonalności wymienię m.in.: zarządzanie członkami offline/online, wojny klanów, możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
17. Menu serwera - plugin pozwalający na generowanie głównego menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V
na podstawie pliku konfiguracyjnego. Możliwe jest oczywiście wykorzystanie dostępnych w menu kolorów.
18. Buymenu - plugin podmieniający graczom buymenu na customowe, z którego zniknęły tarcza i noktowizor,
a znalazły miejsce nowe bronie, czyli Zeus i Molotov. Dodatkowo widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
Ze względu na ograniczenia silnika menu jest tekstowe, dlatego dla graczy, którzy wolą jednak z niego korzystać, jest opcja wyłączenia customowego menu.

 

konfiguracja

Główna konfiguracja może być zmieniona przez cvars załadowane z csgo_mod.cfg.
Wtyczki można włączyć/wyłączyć w plugins-csgo.ini.
Opcje menu głównego są zapisane w csgo_menu.ini.
Konfiguracja misji znajduje się w csgo_operations.ini.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.

Wszystkie dostępne pliki konfiguracyjne posiadają odpowiednie opisy.

 

download

Najnowszy release - zawiera configi i pluginy z wszystkimi potrzebnymi zasobami: skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.

Zaktualizujesz paczkę na silnik ReHLDS ?


  • +
  • -
  • 0

#87 R O S J A

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.03.2020 11:19

 

Jakiś czas temu tytusek udostępnił swojego CS:GO moda, więc pomyślałem, że i ja udostępnię swoją wersję.

Mod został przeze mnie stworzony od zera na potrzeby CS-Reload.pl, która zakończyła swoją działalność 6 kwietnia tego roku.

Przez dłuższy czas był u mnie dostępny do kupienia. Aktualnie działające serwery: GameTracker.

 

opis
Podobnie jak mój CoD Mod, aktualna wersja mod'a działa wyłącznie na AMXX 1.8.3 / 1.9.

 

Mod składa się z 18 pluginów:
1. Silnik odpowiadający za zarządzanie skinami, walutą (euro), posiada także wbudowany wymianę, oddawanie skinów i rynek,

który jest bezpieczną opcją sprzedaży skinów innym graczom. Obsługiwane są skiny do każdej broni, nie ma limitu ich liczby - no poza limitem 512 zasobów w precache.
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro lub spróbować wylosować dowolny skin dla danej broni.
Jest także możliwość losowania dowolnego skinu dowolnej broni - dla tych, którzy lubią duże ryzyko, ale i możliwy duży zysk.
Domyślnie każdy gracz może mieć dowolną liczbę egzemplarzy jednego skina, ale w pierwotnej wersji mógł posiadać jedynie po jednym,
żeby móc "zebrać je wszystkie" - możliwe jest przestawienie trybu zdobywania skinów odpowiednim cvarem.
Cvarami modyfikowalne jest właściwie wszystko: pokazywanie domyślnych skinów z cs:go, minimalna liczba osób do naliczania euro
i jego ilość za zabicie, zabicie z hs, podłożenie/rozbrojenie bomby, wygraną rundę i więcej.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. System kont z możliwością automatycznego logowania - bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. C4 - plugin podmieniający wszystkie 3 modele paki na model z CS:GO.
4. Granaty - plugin podmieniający modele granatów, dodatkowo jest możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
5. Operacje - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
6. Rangi - nic innego jak rangi z CS:GO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
Rangi nie są jednak dostępne po zabiciu określonej liczby graczy, a przyznawane na podstawie rankingu ELO (jak w CS:GO).
Plugin posiada też masę dodatkowych funkcji, które trafiły później także do UltimateStats.
7. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
8. Smoke - biały smoke imitujący smoka z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
Chcąc odwzorować jak najdokładniej mechanizmy z CS:GO, smoke umożliwia gaszenie molotova.
9. Molotov - dobrze odwzorowany Molotov dostępny do kupienia komendą.
10. Zeus - w pełni odwzorowana wersja Zeusa dostępna do kupienia komendą.
11. Tranfer - osobny plugin umożliwiający transfer euro między graczami
12. VIP & SVIP - plugin obsługujący zarówno VIPa jak i SVIPa.
13. Unprecacher - usuwa zbędne zasoby, żeby zrobić miejsce dla skinów, bo problemem szybko staje się limit 512 zasobów.
14. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu F, działa z niemal wszystkimi dostępnymi z modem skinami.
15. Asysta i Zemsta - bez niespodzianek dodaje asystę i zemstę, cvary pozwalają dowolnie włączyć/wyłączyć jedną i drugą funkcjonalność,
ustawić nagrodę w euro, a w przypadku asysty minimalne zadane obrażenia
16. Klany - zaawansowany system klanów w pełni konfigurowalny cvarami.

Nie mogło oczywiście zabraknąć rozwoju klanu, który umożliwia przyjęcie większej liczby członków, a każdy członek to dodatkowy bonus do szansy na drop skina.

Z dodatkowych funkcjonalności wymienię m.in.: zarządzanie członkami offline/online, wojny klanów, możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
17. Menu serwera - plugin pozwalający na generowanie głównego menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V
na podstawie pliku konfiguracyjnego. Możliwe jest oczywiście wykorzystanie dostępnych w menu kolorów.
18. Buymenu - plugin podmieniający graczom buymenu na customowe, z którego zniknęły tarcza i noktowizor,
a znalazły miejsce nowe bronie, czyli Zeus i Molotov. Dodatkowo widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
Ze względu na ograniczenia silnika menu jest tekstowe, dlatego dla graczy, którzy wolą jednak z niego korzystać, jest opcja wyłączenia customowego menu.

 

konfiguracja

Główna konfiguracja może być zmieniona przez cvars załadowane z csgo_mod.cfg.
Wtyczki można włączyć/wyłączyć w plugins-csgo.ini.
Opcje menu głównego są zapisane w csgo_menu.ini.
Konfiguracja misji znajduje się w csgo_operations.ini.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.

Wszystkie dostępne pliki konfiguracyjne posiadają odpowiednie opisy.

 

download

Najnowszy release - zawiera configi i pluginy z wszystkimi potrzebnymi zasobami: skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.

Zaktualizujesz paczkę na silnik ReHLDS ?

 

Ona jest pod reHLDS :P


  • +
  • -
  • 0

#88 Kamyk454

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 05.03.2020 10:37

 

 

Jakiś czas temu tytusek udostępnił swojego CS:GO moda, więc pomyślałem, że i ja udostępnię swoją wersję.

Mod został przeze mnie stworzony od zera na potrzeby CS-Reload.pl, która zakończyła swoją działalność 6 kwietnia tego roku.

Przez dłuższy czas był u mnie dostępny do kupienia. Aktualnie działające serwery: GameTracker.

 

opis
Podobnie jak mój CoD Mod, aktualna wersja mod'a działa wyłącznie na AMXX 1.8.3 / 1.9.

 

Mod składa się z 18 pluginów:
1. Silnik odpowiadający za zarządzanie skinami, walutą (euro), posiada także wbudowany wymianę, oddawanie skinów i rynek,

który jest bezpieczną opcją sprzedaży skinów innym graczom. Obsługiwane są skiny do każdej broni, nie ma limitu ich liczby - no poza limitem 512 zasobów w precache.
Każdy skin można kupić za określoną kwotę euro lub spróbować wylosować dowolny skin dla danej broni.
Jest także możliwość losowania dowolnego skinu dowolnej broni - dla tych, którzy lubią duże ryzyko, ale i możliwy duży zysk.
Domyślnie każdy gracz może mieć dowolną liczbę egzemplarzy jednego skina, ale w pierwotnej wersji mógł posiadać jedynie po jednym,
żeby móc "zebrać je wszystkie" - możliwe jest przestawienie trybu zdobywania skinów odpowiednim cvarem.
Cvarami modyfikowalne jest właściwie wszystko: pokazywanie domyślnych skinów z cs:go, minimalna liczba osób do naliczania euro
i jego ilość za zabicie, zabicie z hs, podłożenie/rozbrojenie bomby, wygraną rundę i więcej.
Skiny przypisywane są do bytu broni, więc możliwe jest podnoszenie broni ze skinami innych graczy
- po najechaniu celownikiem na broń widać, czy i jaki posiada ona skin.
2. System kont z możliwością automatycznego logowania - bez zalogowania nie ma dostępu do żadnej opcji dostępnej w modzie.
3. C4 - plugin podmieniający wszystkie 3 modele paki na model z CS:GO.
4. Granaty - plugin podmieniający modele granatów, dodatkowo jest możliwość wykonywania krótkiego i średniego rzutu z użyciem prawego/obu przycisków myszy.
5. Operacje - dostępne są 4 typy operacji, można dodać dowolną ich liczbę - nagrodą za wykonanie jest euro.
6. Rangi - nic innego jak rangi z CS:GO, w tym z ich ikonami wyświetlanymi nad głowami graczy.
Rangi nie są jednak dostępne po zabiciu określonej liczby graczy, a przyznawane na podstawie rankingu ELO (jak w CS:GO).
Plugin posiada też masę dodatkowych funkcji, które trafiły później także do UltimateStats.
7. RunBoost - plugin umożliwiający wykonywanie runboosta jak w CS:GO.
8. Smoke - biały smoke imitujący smoka z CS:GO, parametry wielkości czy czasu trwania są niemal identyczne.
Chcąc odwzorować jak najdokładniej mechanizmy z CS:GO, smoke umożliwia gaszenie molotova.
9. Molotov - dobrze odwzorowany Molotov dostępny do kupienia komendą.
10. Zeus - w pełni odwzorowana wersja Zeusa dostępna do kupienia komendą.
11. Tranfer - osobny plugin umożliwiający transfer euro między graczami
12. VIP & SVIP - plugin obsługujący zarówno VIPa jak i SVIPa.
13. Unprecacher - usuwa zbędne zasoby, żeby zrobić miejsce dla skinów, bo problemem szybko staje się limit 512 zasobów.
14. Inspect - plugin pozwalający oglądać broń po wciśnięciu F, działa z niemal wszystkimi dostępnymi z modem skinami.
15. Asysta i Zemsta - bez niespodzianek dodaje asystę i zemstę, cvary pozwalają dowolnie włączyć/wyłączyć jedną i drugą funkcjonalność,
ustawić nagrodę w euro, a w przypadku asysty minimalne zadane obrażenia
16. Klany - zaawansowany system klanów w pełni konfigurowalny cvarami.

Nie mogło oczywiście zabraknąć rozwoju klanu, który umożliwia przyjęcie większej liczby członków, a każdy członek to dodatkowy bonus do szansy na drop skina.

Z dodatkowych funkcjonalności wymienię m.in.: zarządzanie członkami offline/online, wojny klanów, możliwość składania i rozpatrywania podań (online/offline).
17. Menu serwera - plugin pozwalający na generowanie głównego menu serwera dostępnego zarówno pod komendą /menu jak i klawiszem V
na podstawie pliku konfiguracyjnego. Możliwe jest oczywiście wykorzystanie dostępnych w menu kolorów.
18. Buymenu - plugin podmieniający graczom buymenu na customowe, z którego zniknęły tarcza i noktowizor,
a znalazły miejsce nowe bronie, czyli Zeus i Molotov. Dodatkowo widoczny jest skin ustawiony dla danej broni.
Ze względu na ograniczenia silnika menu jest tekstowe, dlatego dla graczy, którzy wolą jednak z niego korzystać, jest opcja wyłączenia customowego menu.

 

konfiguracja

Główna konfiguracja może być zmieniona przez cvars załadowane z csgo_mod.cfg.
Wtyczki można włączyć/wyłączyć w plugins-csgo.ini.
Opcje menu głównego są zapisane w csgo_menu.ini.
Konfiguracja misji znajduje się w csgo_operations.ini.
Dostępne skiny można zmienić w csgo_skins.ini.

Wszystkie dostępne pliki konfiguracyjne posiadają odpowiednie opisy.

 

download

Najnowszy release - zawiera configi i pluginy z wszystkimi potrzebnymi zasobami: skiny, mapy, dźwięki, sprite itp.

Zaktualizujesz paczkę na silnik ReHLDS ?

 

Ona jest pod reHLDS :P

 

Wydaje mi się że nie bo jak miałem reHLDS to pisało że stara wersja skryptów :( a jak mam amxmodx 1.8.3 to działa ale tabele w bazie danych nie tworzą się 


  • +
  • -
  • 0

#89 KrawiecRWS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suffolk Anglia / Kurzyna Sr Poland
Offline

Napisano 21.03.2020 20:06

Witam wszystkich, na wstępie dziękuję autorowi za udostępnienie tego moda. Jest kozak!
Mam jednakże kilka problemów:
często logowanie się psuje i gracze mają skin przeciwnika lub nie mogą ruszyć się z miejsca.
czasem trzeba czekać kilka minut żeby okno top 10 klanów się pokazało, nie wiem czy to sprawka protektorów od cssetti ?!

Prosił bym kogoś o podanie include lub paczkę kompilatora który działa na wszystkie pliki .sma bo pobrałem już chyba każde dostępne kompilatory lokalne od 1.8x do 1.9x i nie mogę skompilować plugin'ów. 
 


  • +
  • -
  • 0

#90 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 15.04.2020 20:08

Nieco ponad tydzień temu wydałem wersję 1.2 z drobną poprawką.

Była ona na tyle nieznacząca, że oszczędziłem sobie pisanie posta.

 

Tymczasem przed chwilą wydana została wersja 1.3.

Zmiany:

1. Pojawił się w niej jeden nowy plugin: StatTrak - myślę, że nie muszę tłumaczyć o co chodzi.

Sam StatTrak jest wyświetlany w HUD dla wszystkich broni z wyłączeniem granatów, C4 i tarczy.

W związku z tym pojawił się także nowy cvar i natyw.

2. Wprowadzono poprawkę z zemście.

3. Dodano wersje pluginów przeznaczone do użycia z UltimateStats do plugins-csgo.ini.

 

PS. Dane dotyczące StatTraka są przetrzymywane w nowej tabeli, także aktualizację wersji można przeprowadzić bez robienia resetu.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 15.04.2020 20:09

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#91 Ponciak

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Olaf
Offline

Napisano 18.04.2020 00:10

Witam serdecznie mam pytanie do autora paczki jak i do wszystkich czy u was też nie działają dzwięki np; 

1. jak podkładasz bombę i jest animacja wprowadzania kodu na bombie

2. Przeładowywanie broni na każdej broni

3.Odgłosy zawleczki jak rzucasz granat 

 

i czy u was też tak jest ze przegra się cała mape 20 minut i wywala serwer po rtv 

Dotyczy to wersji csgo moda 1.3 

 

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz 


Użytkownik Ponciak edytował ten post 18.04.2020 00:10

  • +
  • -
  • 0

#92 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 20.04.2020 20:03

*
Popularny

W piątek rozpocząłem pracę nad wersją 2.0 moda, a progres można śledzić na bieżąco w projekcie tutaj.

 

Skąd w ogóle inicjatywa wypuszczenia dużej aktualizacji? Przełom związany z modelami.

Jak każdy wie CS 1.6 ma bardzo restrykcyjne ograniczenia - magiczny limit 512 zasobów.

Częściowo ten problem obchodzi zawarty w paczce unprecacher, ale nawet z nim możliwości są ograniczone.

 

Wykorzystując całą serię tricków wprowadziłem do użycia submodele dla broni v_,

co jeszcze do nie dawna sam uważałem za właściwie niemożliwe do zrobienia.

Nie będę teraz wchodził w szczegóły, ale są powody dlaczego było to tak trudne.

Niemniej, teraz jeden model może posiadać 40 submodeli i przez to limit zasobów przestaje być problemem.

Jaki jest efekt? Po przygotowaniu nowych skinów i podmianie dla zaledwie trzech broni licznik wygląda tak:

L 04/20/2020 - 20:50:37: [csgo_mod.amxx] CS:GO Mod by O'Zone (v2.0).
L 04/20/2020 - 20:50:37: [csgo_mod.amxx] Loaded 399 skins.

Tak, na ten moment dostępnych jest prawie 400 skinów, co bije na głowę to, co można było osiągnąć tutaj wcześniej.

Docelowo będzie ich ponad 1400, a przy okazji mam nadzieję dodać także wszystkie 14 modeli noży z CS:GO.

 

Poza zmianami dotyczącymi samych skinów pojawiło się także sporo usprawnień i poprawek,

a wszystko można przejrzeć w projekcie, który podlinkowałem wyżej.

Ciekawscy mogą także zajrzeć na serwer testowy (46.29.21.219:27540, hasło: test)

lub pobrać sobie z GitHuba aktualną wersję developerską i wrzucić na własny serwer.

 

 

 

Ponciak, domyślne modele pochodzą z tej paczki i korzystają z niestandardowych dźwięków,

a ze względu na ograniczenia liczby zasobów nie są one dodawane do precache na serwerze.

W wersji 2.0 nie będzie z tym problemu, bo nowe modele także korzystają ze standardowych dźwięków,

choć ze względu na różnice w animacjach trochę musiałem tutaj czasem poczarować ;)


Użytkownik O'Zone edytował ten post 20.04.2020 20:04

  • +
  • -
  • 13
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#93 Ponciak

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Olaf
Offline

Napisano 22.04.2020 23:30

Ok dzięki ozon jak coś czekam na wersje z dźwiękami jak uda ci się wyczarować ale tak to mega + dla ciebie i miłej pracy 


  • +
  • -
  • 0

#94 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 23.04.2020 16:45

*
Popularny

Powiem szczerze, nie sądziłem, że spotka się to z takim zainteresowaniem ;)

 

Na pewno niektórych ucieszy fakt, iż udało mi się znaleźć i wstępnie przystosować (podmiana rąk i rękawiczek)

modele noży z operacji Shattered Web: Nomad, Skeleton, Survival i Paracord.

 

Chciałbym jednak nieco ostudzić entuzjazm, bo ze względu na to ile czasu zajmuje konwersja modeli,

finalna wersja 2.0 pojawi się za co najmniej miesiąc, bo jak na razie zrobionych jest 7 z 45 modeli.

Mimo to przy tych 7 broniach (i wcześniejszych skinach noży) licznik ogólny wynosi aktualnie 571 skinów.

 

Oczywiście jeśli znajdą się jacyś chętni do Gwardii Dumbledore'a pomocy w tych pracach być może uda się ją wydać szybciej.

Ochotnicy wysłać do mnie prywatną wiadomość i postaram się przygotować instrukcję krok po kroku jak to wygląda.

W żadnym wypadku nie trzeba nic programować, to jest głównie zabawa z plikami tekstowymi i sklejaniem modelu w MilkShape.

Masowe generowanie modeli dla danej broni z przygotowanego szablonu i tekstur jest zautomatyzowane skryptem w pythonie,

który napisałem, więc nie jest to aż taka żmudna praca.

 

Jeśli ktoś jest w posiadaniu ciekawych skinów, a właściwie ich tekstur o rozdzielczości 512px x 512px,

też może się ze mną skontaktować, bo tych nigdy za mało.

 

Tymczasem mam w planach wydanie wersji 1.4, która będzie zawierać wszystkie zmiany bez submodeli.

Najprawdopodobniej zaraz potem pojawi się także wersja 2.0 beta, gdzie po prostu brakować będzie skinów do części broni.

 

PS. Jako, że nie podobają mi się standardowe noże z CS:GO zarówno dla CT jak i TT zostały one zamienione na jeden model.

Jest to nóż z CS 1.6 dodany do CS:GO na 20 rocznicę gry, który został z powrotem przeportowany do CS 1.6 :D

 

1zZvpi9.jpg


Użytkownik O'Zone edytował ten post 23.04.2020 16:52

  • +
  • -
  • 9
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#95 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 29.04.2020 18:00

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią zrobiłem backport większości zmian z wersji 2.0 i tym samym wypuściłem wersję 1.4.

Pełna lista zmian jest dostępna w opisie tego wydania - jest dość długa, a nie chce mi się jej dodatkowo tłumaczyć na polski :)

Aktualizację z wersji 1.2 lub 1.3 można zrobić bez żadnych przeszkód, bo wersja 1.4 jest ona wstecznie kompatybilna.

 

Pojawiła się także wersja 2.0-alpha, a aktualny status projektu można śledzić tutaj.

Nie ma w niej przygotowanej jednak paczki ze skompilowanymi pluginami.

Osoby, które chcą ją przetestować muszą pobrać "Source code", jak zwykle wrzucić na serwer folder cstrike, ale dodatkowo skompilować lokalnie i wgrać same pluginy.

Mimo, że jest to już raczej stabilna wersja radziłbym się jeszcze trochę wstrzymać przez jej wrzucaniem na serwery, które nie są testowe.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#96 Ziom Permininion

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:addons
  • Lokalizacja:https: / / amxx.pl
Offline

Napisano 29.04.2020 19:29

ozone jesteś niesamowity!!!!


Nie przyjmuje zlecen! (I TAK ICH NIE DOSTANE)

 

 

:facepalm: 


#97 Ziom Permininion

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:addons
  • Lokalizacja:https: / / amxx.pl
Offline

Napisano 29.04.2020 19:34

i jeszcze jedno mam taki kłopot cs:go mod jeszcze wczoraj działał lecz wyłączyłem serwer (zrestartowałem) i były straszne lagi a tu logi bo dopiero zobaczyłem 

 

L 04/29/2020 - 20:19:57: Log file started (file "cstrike\addons\amxmodx\logs\csgo-error.log") (game "cstrike") (amx "1.9.0.5241")
L 04/29/2020 - 20:19:57: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:01: Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:07: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:14: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:19: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:24: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:29: Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:33: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:37: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:42: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:47: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:52: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
 

Nie przyjmuje zlecen! (I TAK ICH NIE DOSTANE)

 

 

:facepalm: 


#98 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 29.04.2020 21:55

 

i jeszcze jedno mam taki kłopot cs:go mod jeszcze wczoraj działał lecz wyłączyłem serwer (zrestartowałem) i były straszne lagi a tu logi bo dopiero zobaczyłem 

 

L 04/29/2020 - 20:19:57: Log file started (file "cstrike\addons\amxmodx\logs\csgo-error.log") (game "cstrike") (amx "1.9.0.5241")
L 04/29/2020 - 20:19:57: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:01: Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:07: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:14: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:19: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:24: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:29: Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:33: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:37: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:42: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:47: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:52: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)

 

 

Logi są dość jednoznaczne, problem z połączeniem z bazą danych.

Widząc "localhost" zakładam, że nadpisałeś swoją konfigurację i musisz jeszcze raz skonfigurować cvary bazy danych ;)


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#99 Ziom Permininion

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:addons
  • Lokalizacja:https: / / amxx.pl
Offline

Napisano 30.04.2020 07:40

 

 

i jeszcze jedno mam taki kłopot cs:go mod jeszcze wczoraj działał lecz wyłączyłem serwer (zrestartowałem) i były straszne lagi a tu logi bo dopiero zobaczyłem 

 

L 04/29/2020 - 20:19:57: Log file started (file "cstrike\addons\amxmodx\logs\csgo-error.log") (game "cstrike") (amx "1.9.0.5241")
L 04/29/2020 - 20:19:57: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:01: Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:07: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:14: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:19: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:24: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:29: Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:33: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:37: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:42: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:47: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)
L 04/29/2020 - 20:20:52: [CS:GO Clans] Init SQL Error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)

 

 

Logi są dość jednoznaczne, problem z połączeniem z bazą danych.

Widząc "localhost" zakładam, że nadpisałeś swoją konfigurację i musisz jeszcze raz skonfigurować cvary bazy danych ;)

 

Ok. To zobacze.


Nie przyjmuje zlecen! (I TAK ICH NIE DOSTANE)

 

 

:facepalm: 


#100 TheThe

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Śląskie
Offline

Napisano 01.05.2020 03:49

Dałoby rade zrobić menu vip'a w taki sposób bądź podobnie? https://prnt.sc/s8zv63i opcje wyłączenia albo całkowicie usunięcia czatu dla vip'a


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych