Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Problem z podmiana blocków EASYBLOCK!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.11.2009 20:42

Jak nie tu napisałem to przenieście.

Witam, mam problem z podmianą blocków na serverze, wątpię że to wina hosta (mam tserwery). Więc tak, wchodzę w blockmaker (sma) i zmieniam miejsce docelowe z models/blockmaker/bm_block_bhop na models/Cs-Kotek/ck_bhop, oczywiście w models mam plik Cs-Kotek i są tam te modele i tak resztę blocków, później biorę zapisz, zmieniam mapę na serverze i server się nie włącza :/
Dla osoby chętnej i znającej się na rzeczy mogę dać hasło do ftp i to zrobi i może wytłumaczy!=.
Proszę o pomoc!


coś takiego utworzyłem:

// block models
new const gszBlockModelDefault[] = "models/blockmaker/trampolinanormal.mdl";
new const gszBlockModelPlatform[] = "models/Cs-Kotek/ck_platforma.mdl";
new const gszBlockModelBhop[] = "models/Cs-Kotek/ck_bhop.mdl";
new const gszBlockModelBhop2[] = "models/blockmaker/bhop2.mdl";
new const gszBlockModelOpozniony[] = "models/blockmaker/bhop_opozniony.mdl";
new const gszBlockModelBhop_obrazenia[] = "models/blockmaker/obrazenia_bhop.mdl";
new const gszBlockModelBhop_lod[] = "models/blockmaker/lod.mdl";
new const gszBlockModelBhop_szyba[] = "models/blockmaker/szyba.mdl";
new const gszBlockModelDamage[] = "models/Cs-Kotek/ck_obrazenia.mdl";
new const gszBlockModelHealer[] = "models/Cs-Kotek/ck_leczenie.mdl";
new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/Cs-Kotek/ck_niesmiertelnosc.mdl";
new const gszBlockModelStealth[] = "models/Cs-Kotek/ck_niewidzialnosc.mdl";
new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/Cs-Kotek/ck_arrow.mdl";
new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/Cs-Kotek/ck_kulki.mdl";
new const gszBlockModelIce[] = "models/Cs-Kotek/ck_lod.mdl";
new const gszBlockModelDeath[] = "models/Cs-Kotek/ck_smierc.mdl";
new const gszBlockModelNuke[] = "models/Cs-Kotekr/ck_nuke.mdl";
new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/Cs-Kotek/ck_kamuflaz.mdl";
new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/Cs-Kotek/ck_grawitacja.mdl";
new const gszBlockModelFire[] = "models/Cs-Kotek/ck_ogien.mdl";
new const gszBlockModelRandom[] = "models/Cs-Kotek/ck_random.mdl";
new const gszBlockModelSlap[] = "models/Cs-Kotek/ck_slap.mdl";
new const gszBlockModelHoney[] = "models/Cs-Kotek/ck_miod.mdl";
new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/Cs-Kotek/ck_bariera_ct.mdl";
new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/Cs-Kotek/ck_bariera_t.mdl";
new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/Cs-Kotek/ck_buty.mdl";
new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/bm_block_glass.mdl";
new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/Cs-Kotek/ck_bhop_ns.mdl";
new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/blockmaker/bm_block_autobhop.mdl";
new const gszBlockModelGranaty[] = "models/blockmaker/granaty.mdl";
new const gszBlockModelKucanie[] = "models/blockmaker/kucanie.mdl";
new const gszBlockModelPodloga[] = "models/blockmaker/podloga.mdl";
new const gszBlockModelSciana[] = "models/blockmaker/sciana.mdl";
new const gszBlockModelTrawa[] = "models/blockmaker/trawa.mdl";
new const gszBlockModelFence[] = "models/blockmaker//fence.mdl";
new const gszBlockModelTrampolinahigh[] = "models/blockmaker/trampolinahigh.mdl";
new const gszBlockModelTrampolinasmall[] = "models/blockmaker/trampolinasmall.mdl";



Przyznaję się, nie znam się na rzeczy więc nie wiem co zrobiłem źle.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych