Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Proszę o dodanie Wytrzymałości Perku do Cod Mod Nowy by QTM_Peyote

silnik cod nowy

Najlepsza odpowiedź Rivit , 16.08.2018 12:50

test

 

nie lubie po kims poprawiac ale powinno byc ok teraz chyba

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomik2001

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 16.08.2018 08:33

Witajcie!

Ostatnio, a dokładnie wczoraj próbowałem dodać Wytrzymałość Perku do silnika Cod Mod od Peyote. Wspomagałem się tematami na tym forum, ale niestety najwidoczniej coś robię źle, albo nie umiem tego zrobić. Dlatego przychodzę z prośbą do Was.

 

Robiłem wszystko wg tego -> https://amxx.pl/topi...zymałość-perku/

Niestety efektu brak.

 

Niżej załączam plik QTM_CodMod.sma. Liczę na Waszą pomoc, że pomożecie dodać wszystko jak należy, żeby działało sprawnie wraz z ww. pluginem.

 

Za pomoc oczywiście dziękuję i pozdrawiam.

 

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   39,05 KB  70 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.08.2018 11:50

Nie sprawdzałem, mam błędy w kompilacji przez zły include, ale Tobie nie powinny się one pojawić, jeśli wcześniej nie było problemu z funkcja cod_get_user_stamina.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Tomik2001

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 16.08.2018 12:03

perk.png


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.08.2018 12:11

kurcze misiek, aleś błęda trzasnął :D

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Tomik2001

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 16.08.2018 12:24

Tylko teraz nie mając przedmiotu pokazuje 3 / 3. Jak otrzymam przedmiot i zginę, również 3 / 3.  :lol:


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.08.2018 12:42

nie przegladalem wczesniejszego kodu ale teraz zauwazylem blad

 

test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 Tomik2001

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 16.08.2018 12:48

Tym razem, gdy posiadam przedmiot, wytrzymałość normalnie spada i ulega zniszczeniu. Po czym nie mając przedmiotu pokazuje 3/3, gdy zginę 2/2 itd.


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.08.2018 12:50   Najlepsza odpowiedź

test

 

nie lubie po kims poprawiac ale powinno byc ok teraz chyba

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#9 Tomik2001

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 16.08.2018 13:03

Sprawdziłem wszystkie możliwości. Brak problemów. Dziękuję TibacK.


  • +
  • -
  • 0

#10 Tomik2001

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Tomasz
Offline

Napisano 06.04.2020 10:32

Wracając do tematu.

 

Po dłuższej przerwie postanowiliśmy znowu wrócić do gry i zauważyłem mały problem z wytrzymałością perku. Jeśli zmieni się klasę, to wytrzymałość się odnawia, a nie powinno tak być. Szczerze nie wiem jak to naprawić, może to jest drobny błąd w kodzie, który był wcześniej, a ja go nie zauważyłem - nie wiem.

 

Jeśli jest ktoś chętny, to proszę niech poprawi, będę wdzięczny. Plik w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.04.2020 10:40

Podmień sobie UstawNowaKlase na  to:

public UstawNowaKlase(id)
{
	new ret;
		
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
		
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
	
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	
        new cache_durability = wytrzymalosc_perku[id]

	UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
	
	wytrzymalosc_perku[id] = cache_durability
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik, cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych