doładowaniu konta sprawdzić za ile gracz wysłał sms, ale to raczej marnowanie pieniędzy...
Chodziło mi tu ogólnie o to, że jeśli nie sprawdze czy wysłany przez gracza kod pasuje do ceny to gracz wywali pieniądze i nic nie dostanie, dlatego przed doładowaniem konto powinienem sprawdzić czy kod jest poprawny, jeśli nie to żeby hosting nie marnował kodu jeśli gracz i tak nic za to by nie dostał.
Właśnie w tym problem że (chyba) tylko zabijaka przez wysłanie informacji bez &add na końcu, sprawdzi wartość kodu bez zużywania go, a np. pukawka po wysłaniu informacji od razu doładowuje konto i w formacie json pokazuje wartość kodu.
Jeśli już doładuje konto to co mi po tym że będę wiedział za ile ten kod był, jeśli ktoś już ten kod użył. Jedynie mógłbym nie dodać wtedy kupowanej usługi, ale gracz wywaliłby pieniądze i nic by za to nie dostał.
Właśnie wysyłając podobny socket:
https://admin.pukawka.pl/api/?keyapi=nv295v928yn23y&type=sms&code=k4kt57
Pukawka co prawda pokaże cene kodu, ale też doładuje konto, więc jeśli kod byłby za zbyt niską cenę to już i tak kod straci ważność a wtedy już niewiele zrobie...