#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl") precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "terrordiablo") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "ctdiablo") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
problem z modelami graczy dla vipa
#1
Napisano 14.04.2018 23:18
3 sekundy 4 trupy
#2
Napisano 15.04.2018 10:42
Vip z generatora czy pisany samodzielnie?
#3
Napisano 15.04.2018 10:55
To nie z generatora tylko z pewnej strony nie chce podawac. Moge podac na pw
Użytkownik HyperHype edytował ten post 15.04.2018 10:55
3 sekundy 4 trupy
#4
Napisano 15.04.2018 14:45
1. Czy flagę nadałeś poprawnie?
2. Logi jakieś wyskakują?
3. Testowałeś inne modele?
#5
Napisano 15.04.2018 17:58
Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1) return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl") precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "terrordiablo") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "ctdiablo") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE } public Spawn_Gracza(id) { if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id)) resetModel(id, level, cid); }
#6
Napisano 15.04.2018 18:54
Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?
Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.
Użytkownik HyperHype edytował ten post 15.04.2018 18:59
3 sekundy 4 trupy
#7
Napisano 16.04.2018 08:05
Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1) return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl") precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "terrordiablo") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "ctdiablo") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE } public Spawn_Gracza(id) { if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id)) resetModel(id, level, cid); }
Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?
Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.
Kodzik nie zadziała (zapewne) na diablo, ze względu na częstotliwość i sposób odświeżania tamtejszych modeli. Daję poprawioną wersję (nadal nie zadziała [propably] na diablo), tak 4fun.
@Toldi
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#8
Napisano 16.04.2018 12:26
Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1) return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl") precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "terrordiablo") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "ctdiablo") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE } public Spawn_Gracza(id) { if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id)) resetModel(id, level, cid); }
Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?
Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.
Kodzik nie zadziała (zapewne) na diablo, ze względu na częstotliwość i sposób odświeżania tamtejszych modeli. Daję poprawioną wersję (nadal nie zadziała [propably] na diablo), tak 4fun.
Spoiler
@Toldi
Spoiler
Tak myślałem że przy sprawdzeniu czy gracz jest podłączony nie walnąłem literówki ale już nie chciało mi się tego sprawdzać a gdy by wpisywał tą frazę to by mu program pokazał poprawną wersję. Co do tego sprawdzenia "alive" to wiem że nie musiałem ale dodałem je bo może nastąpić sytuacja że w czasie spawnu gracz może zostać zabity przez zepsuty spawn bądź zbył małą ich ilość i chyba mogło by mu coś pokazać w konsoli w takim przypadku? Chyba że nie to w zupełności moja wina
#9
Napisano 16.04.2018 13:28
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych