witam nie moge ustalic jak zrobic by np.
case 0: { cos sie dzieje }
zdarzeniepo15s(id){ ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04Minelo 15 sekund"); }
chodzi mi o to ze gracz np w menu wybiera opcje 1 i po 15 sekundach przenosi go gdzies indziej
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.12.2017 20:58
witam nie moge ustalic jak zrobic by np.
case 0: { cos sie dzieje }
zdarzeniepo15s(id){ ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04Minelo 15 sekund"); }
chodzi mi o to ze gracz np w menu wybiera opcje 1 i po 15 sekundach przenosi go gdzies indziej
Napisano 15.12.2017 13:44
https://amxx.pl/doku...a/f120/set_task
https://amxx.pl/doku...get-user-origin
Tworzysz handler do danego case'a.
dla zapisu pozycji tworzysz folder w /configs o nazwie określonej w .sma pluginu i w niej dla każdej mapy (np. de_dust.txt) określasz [(x,y,z) np. dla respawnu] do której gracz ma sie przemieścić, chyba że funkcja ma charakter przeniesienia stałego (o x unitów) wówczas wystarczy działanie wg. dokumentacji.
Działanie set_task'a chyba oczywiste.
Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych