Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Kompilacja problem oraz edytowanie pokemona

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOOFY P56

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2017 16:19

Witam. Mam pewien problem z kompilacja pliku pokemod.sma chodzi mianowicie o to pozmieniałem sobie pare rzeczy w skill_defines.inl po kompilacji .sma Warring wyskoczył jeden nie wiem o co chodzi wysyłam Screen'a.

 

Mam pare poradników od 

radim

 https://amxx.pl/topi...33#entry286533  

 

 

tutaj wycinek z psychic.inl http://wklej.org/id/3261773/ale ja tam nic nie zmieniałem więc powinno być tam dobrze wszystko.

 

I chciałbym się dowiedzieć jak zmniejszyć obrażenia pokemona skilla Gayardosa (Surf) Ta fala bo w skill_defines.inl był ale nie bylo o obrażeniach i tak samo z Wigglytuff jak zmniejszyć czas opóźniania skilla tzn. Jak ktoś użyje skilla to x musi czekać żeby odnowiło się chciałbym poprostu zwiększyć czas.

 

PS. Kompilacja niby udała się ale gdy wezme ten .amxx który wyprodukował mi compile wrzuce na serwer to resetuje wszystkie pokemony jakie byly dotychczas. proszę o pomoc gdyż jest to dla mnie bardzo ważne.

Załączone miniatury

  • bl.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 GOOFY P56

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2017 01:34

Pomoże ktoś??


  • +
  • -
  • 0

#3 GOOFY P56

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2017 14:59

Przepraszam ze post pod postem, ale juz naprawiłem ten błąd przy kompilacji, ale nadal mam problem i teraz nowy nastał. Gdy mi compile.exe wyrobił plugin .amxx i wgrałem go na serwer to zresetowały wszystkim graczą pokemony dlaczego? skoro zapis jest nvult a nie skasowalo tych plikow, jaka przyczyna tego moze byc?. Że przy nowym .amxx wgraniu na serwer resetuje pokemony a gdy wgram starty .amxx przed kompilacja, pokemony wracaja na swoje miesjce..


Użytkownik GOOFY P56 edytował ten post 11.10.2017 15:00

  • +
  • -
  • 0

#4 GOOFY P56

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2017 23:54

Czy ktoś z forum jest w stanie pomóc? i powiedzieć dlaczego po kompilowaniu pięknie ładnie, wgrywam na serwer resetuje wszystkim pokemony, a jak stary .amxx pokemony powracaja zapis jest na nvalut. To dla mnie ważne.


  • +
  • -
  • 0

#5 GOOFY P56

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2017 01:29

Proszę o pomoc


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych