Witam. Da sie jakos sprawdzic czy gracz wystrzelil pocisk ? np. gdy wystrzelimy pocisk wyswietli sie wiadomosc "Strzeliles"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pocisk
Temat rozp.
kyku
, 25.10.2009 17:51
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.10.2009 17:51
#2
Napisano 25.10.2009 18:59
register_clcmd("+attack","funkcja")
#3
Napisano 25.10.2009 20:11
@UP to pokaże machanie nożem, podkładanie bomby, zatwierdzanie na hudzie broni
@Top
Osobiście nie znam takiej funkcji no, ale ja dopiero zaczynam :PP
Powiedz dokładniej o co chodzi to może da się to inaczej wymyślić
@Top
Osobiście nie znam takiej funkcji no, ale ja dopiero zaczynam :PP
Powiedz dokładniej o co chodzi to może da się to inaczej wymyślić
#4
Napisano 25.10.2009 20:25
warunek że trzeba mieć broń inna niż nóż i paczka no i granaty
#5
Napisano 25.10.2009 20:40
A zatwierdzanie broni jak ktoś nie używa Q tylko 1,2,3?
#6
Napisano 25.10.2009 20:55
przecież lepiej chyba korzystać z client pre think :>
#7
Napisano 25.10.2009 21:16
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new pwid[33] new pa[33] public plugin_init() { register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku if(pwid[id]==wid && (pa[id]-ammo)==1) event_strzal(id) pwid[id]=wid pa[id]=ammo //code } public event_strzal(id) { client_print(id,print_chat,"Strzeliles") }
Pisalem tu wiec moze byc literowka... Powinno starczyc cos tak prostego...
PS. tak malo interesujacych tematow jest ktore wymagaja czegos wiecej niz... szkoda pisac
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych