Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o przerobienie jailmodels


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 23.10.2009 17:01

Witam
Na tym forum zrobili mi ten plugin i wszystko ładnie chodiz tylko chce zmienic model klawisza na teletubisia tinkywinki :D no i jest problem...

Do tego pluginu w configs jest jailmodels.ini i tam wpisuje sobie nazwe moich modeli normalnie mam wpisane
jailbreak
klawisz

I chce podmienic klawisza na tinkywinky.mdl no to wpisuuje w jailmodels.ini takie cos
jailbreak
tinkywinky

Zmieniam mape, włączam i wyłączam serwer i dalej jest model Klawisza a chce zeby byl tinkywinky tu macie sma i wiecie co trzeba przerobić i chce zebym mogl za kazdym razem sobie zmienic np. z klawisza na tinkywinky z tinkywinky na jakis inny zeby to jailmodels.ini działało.


Plik sma

Załączone pliki



#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.10.2009 19:52

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>



#define MAX_PLAYERS 32

#define MAX_PLAYERS2 MAX_PLAYERS+1



#include "models.inl"



#define WIEZIEN_MODEL "jailbreak"

#define KLAWISZ_MODEL "tinkywinky"



new szWiezien[32], szKlawisz[32];



public plugin_init()

{

   	register_plugin("JailBreak Model", "1.0", "R3X")

	register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");

	

	register_event("ResetHUD", "set_player_model", "be");

	

	register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine", 1);

	register_forward(FM_SetClientKeyValue, "fwSetClientKeyValue");

	register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fwClientUserInfoChanged", 1);

}

public plugin_precache()

{

	new szFile[128];

	get_configsdir(szFile, 96);

	add(szFile, 127, "/jailmodels.ini");

	if(file_exists(szFile)){

		new iLen;

		read_file(szFile,0,szWiezien, 31, iLen);

		trim(szWiezien);

		read_file(szFile,1,szKlawisz, 31, iLen);

		trim(szKlawisz);

	}

	if(szWiezien[0]==0)

		copy(szWiezien, 31, WIEZIEN_MODEL);

	if(szKlawisz[0]==0)	

		copy(szKlawisz, 31, KLAWISZ_MODEL);

		

	

	new player_model[129]

	format(player_model,128,"models/player/%s/%s.mdl",WIEZIEN_MODEL,WIEZIEN_MODEL)

	precache_model(player_model)

	format(player_model,128,"models/player/%s/%s.mdl",KLAWISZ_MODEL,KLAWISZ_MODEL)

	precache_model(player_model)

    

}

public eventRoundInit( ){

	g_roundstarttime = get_gametime();

}

public set_player_model(id)

{

	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED

	new user_team = _:cs_get_user_team(id)

    

	if(user_team == 1)

		copy(g_player_model[id], 41,WIEZIEN_MODEL);

		

	else if(user_team == 2)

		copy(g_player_model[id], 41, KLAWISZ_MODEL);

	else 

		return PLUGIN_CONTINUE

	// Remove previous tasks (if any)

	remove_task( id + MODELSET_TASK );

	

	// Get current model

	new currentmodel[32];

	fm_get_user_model( id, currentmodel, charsmax( currentmodel ) );

        

	// Check whether it matches the custom model

	if ( !equal( currentmodel, g_player_model[id] ) )

	{

		// An additional delay is offset at round start

		// since SVC_BAD is more likely to be triggered there

		if ( get_gametime() - g_roundstarttime < 5.0 )

			set_task( 5.0 * MODELCHANGE_DELAY, "fm_user_model_update", id + MODELSET_TASK );

		else

			fm_user_model_update( id + MODELSET_TASK );

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}



public fwTraceLine(const Float:v1[], const Float:v2[], fNoMonsters, id, ptr)

{

	if(!is_user_alive(id)) 

		return FMRES_IGNORED;

	new id2=get_tr2(ptr, TR_pHit);

	if(!is_user_alive(id2))

		return FMRES_IGNORED;

	new cel_name[33];

	get_user_name(id2,cel_name,32);

	if(cs_get_user_team(id2) == CS_TEAM_CT){

		set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.57, 0, 6.0, 0.5)

		show_hudmessage(id,"Klawisz %s", cel_name)

	}	

	return FMRES_IGNORED;

}






  • +
  • -
  • 0

#3 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 23.10.2009 20:25

Nie można skompilować


Nie udało się skompilować pluginu.
Przeczytaj poniższy bład:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/tmp3/textwzyErs.sma(9) : fatal error 100: cannot read from file: "models.inl"

Compilation aborted.
1 Error.

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.10.2009 20:27

No bo lokalnie musisz kompilować ;s bo ty daleś tylko sma a w tym pliku zawiera się jeszcze models.inl
  • +
  • -
  • 0

#5 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 23.10.2009 20:32

a skompilował byś mi to tu masz plik jailmodels.ini

Załączone pliki



#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 23.10.2009 20:37

cannot read from file: "models.inl"


  • +
  • -
  • 0

#7 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 23.10.2009 20:44

sry, jakos za szybko przeczytalem :D
a moze wiesz w jakim folderze moze byc ten plik models.inl bo nie moge go cos znalezc.

[ Dodano: 23-10-2009, 21:58 ]
Znalazlem moj plugin stary to cala paczka tego

[ Dodano: 23-10-2009, 22:00 ]
A ja nie mialem tego models.inl u siebie zapomnialem wgrac wiec chyba tamten stary skrypt tez bd dzialc zaraz sprawdze.

[ Dodano: 24-10-2009, 12:46 ]
EDIT:

Skompilowałem już i ja wchodze na server to mi wyskakuje not found player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl

A przecież nie ma nawet mowy o tym pliku wrzuciłem go nawet na serva i tak dalej nic że go nie wyszukuje i nie można wbić macie jakis pomysl??
Chce żeby model jailbreak.mdl podmieniał terrorystów a tinkywinky.mdl CT
Bo na razie mam tak jailbreak.mdl podmienia terro a klawisz.mdl podmienia CT a chce tylko to zmienic bo mi wszystko działa. Tylko tinkywinky nie

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych