Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co przechowują te dane w bycie, czy mozna je wykorzystać


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 18.10.2016 21:32

Pytanie w nazwie tematu


Engine: EV_VEC_vuser1
EV_VEC_vuse​r2
EV_VEC_vuser3
EV_VEC_vus​​er4
EV_ENT_euser1 EV_ENT_euser2 EV_ENT_euser3 EV_ENT_euser4 EV_INT_iuser1 EV_INT_iuser2 EV_INT_iuser3 EV_INT_iuser4 EV_FL_fuser1 EV_FL_fuser2 EV_FL_fuser3 EV_FL_fuser4 lub dla fakemeta: pev_euser1 pev_euser2 pev_euser3 pev_euser4 pev_fuser1 pev_fuser2 pev_fuser3 pev_fuser4
pev_vuser1
pev_vuser2
pev_vuser3
​pev_vuser4
pev_iuser1 pev_iuser2 pev_iuser3 pev_iuser4

 

Co te dane w ogóle przechowują w bycie? czy mogę je bezpiecznie modyfikować według własnych potrzeb i jeżeli mogę to w każdym bycie czy tylko w swoim własnym?

 

***** post mi się zepsuł nie dam rady tego poprawić na touch padzie w laptopie mam nadzieje ze każdy zrozumie


Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 18.10.2016 21:40

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 19.10.2016 07:09

https://amxx.pl/dokumentacja/f587/entity_get_vector

Zapraszam do lekturki.


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 19.10.2016 08:22

Czytałeś w ogóle mój post?


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#4 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 19.10.2016 10:58

Pev_iuser 1, 2 i 3 są używane przez silnik:

Pev_iuser1 - rodzaj kamery obserwatora
1 - Locked Chase Cam, 2 - Free Chase Cam, 3 - Free Look, 4 - First Person, 5 - Free Overview, 6 - Chase Overview

(tu Cytat z alliedów)
pev_iuser2 - player id that a dead player/spectator is viewing
pev_iuser3 - on death, the player id the camera looks toward (ie. the killer)

Pev_iuser2 dla kamery 'free look' jest id'em serwera czyli 0.

Użytkownik _McHappy edytował ten post 19.10.2016 11:09

  • +
  • -
  • 2

#5 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 19.10.2016 11:42

ok dzięki zawsze to jakas dodatkowa wiedza ale teraz pytanie czy moge tego uzywac dla innych entow niz gracz i nie martwic sie ze silnik gry sam mi zmieni te wartosci? najbardziej interesuje mnie wykorzystanie tego w granatach i w enta stworzonych "recznie"


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#6 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 19.10.2016 12:14

Śmiało testowałbym to na pev_iuser4, na pozostałych należałoby sprawdzić, czy przypisana wartość nie jest nadpisywana po pewnym czasie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych