Witam, dlaczego w tej klasie nie dziala triple jump ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.10.2016 20:05
Witam, dlaczego w tej klasie nie dziala triple jump ?
Napisano 19.10.2016 01:12
Napisano 19.10.2016 11:50
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define RedukcjaWProcentach 15 #define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100.0) new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; new const nazwa[] = "(Premium) Obronca"; new const opis[] = "Otrzymujesz 15 procent mniejsze obrazenia, trzy skoki i dwie apteczki"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "BlackPerfum"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_think("medkit", "Think_Apteczki"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1); } public plugin_precache() { sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[(Premium) Obronca] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja); return HAM_IGNORED; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!"); } else { ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); } } public fwSpawn_Apteczki(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } public Think_Apteczki(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 10+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.3); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white_apteczki ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa return FMRES_IGNORED; }
Napisano 30.10.2016 17:25
Teraz mam maly problem bo po zmianie klasy z obecnej na inna skoki zostaja, jakas pomoc ? gdzie jeszcze wciasnac warunek ma_klase
Napisano 30.10.2016 18:47
Użytkownik _McHappy edytował ten post 30.10.2016 18:49
Napisano 31.10.2016 21:07
Zamiast mu pisać niepotrzebne tezy poprawili byście klasę...
Proszę poprawione powinno wszystko śmigać.
codclass_Obronca.sma 5,58 KB 67 Ilość pobrań
codclass_Obronca.amxx
Napisano 01.11.2016 10:37
Chyba nie czytałeś pierwszego postu...Zamiast mu pisać niepotrzebne tezy poprawili byście klasę...
Proszę poprawione powinno wszystko śmigać.
Użytkownik _McHappy edytował ten post 01.11.2016 10:38
Napisano 01.11.2016 12:21
Chyba nie czytałeś pierwszego postu...Zamiast mu pisać niepotrzebne tezy poprawili byście klasę...
Proszę poprawione powinno wszystko śmigać.
Na gotowe to każdy potrafi, wytłumaczyć to już inna sprawa.
Proszę bardzo co w moim kodzie sie różni przede wszystkim:
cod_class enabled i disabled koniecznie z nawiasami { oraz }
dodana bilbioteka <engine> usunięty registerham hamspawn
nie potrzebnie mu jakies warunki pisaliście bo wystarczy popatrzeć jak klasa ma wyglądać mogłes zacząć edytowac klase podstawową z codmod medyk i dodac do niej tylko umiejętność mniejszych obrażen i skoki a skoki to kwestia minuty lub 2 by dodać bo to tylko jeden register_forward new skoki oraz public i gotowe
Użytkownik FinalRing edytował ten post 01.11.2016 12:28
Napisano 03.11.2016 16:39
Mc happy dzięki za fajny pomysl na sprawdzanie bugow bo ja bym nie pomyslal zeby tak zrobic, będę z tego korzystal jesli moge, a co do klasy, to dzięki za poprawienie jej chlopaki Oczywiscie plusy poszly
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych