Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
REHLDS

ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

rehlds

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
199 odpowiedzi w tym temacie

#121 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 25.02.2017 18:12

czy na reunion https://amxx.pl/topi...o-na-sid-3-i-4/dziala tak samo?

tak


  • +
  • -
  • 0

#122 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 26.02.2017 00:05

Słychać może coś nowego w kwestii Okapi? Ewentualnie Orpheu? :D


  • +
  • -
  • 0

#123 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 26.02.2017 18:56

Słychać może coś nowego w kwestii Okapi? Ewentualnie Orpheu? :D

nic i raczej się nie zanosi :v

ruskie wolą robić dokładniejsze API modulow co juz sa, zeby lepiej w amxx wykorzystywac i ogolnie ulepszaja ciagle rehlds


  • +
  • -
  • 0

#124 Vuko

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
Offline

Napisano 26.02.2017 22:30

Ajaj przegapiłem ten wątek i napisałem osobny! ;/

 

Mam problem z graczami NS - mimo skonfigurowania zdarzają się gracze którzy nie mają wygenerowanego SID (mają STEAM_ID_LAN). Ma ktoś to odpowiednio skonfigurowane? Próbowałem na różne sposoby ale i tak mimo wszystko się tacy zdarzają, co przy ustawieniu bansa na odczytywanie banów po SID utrudnia pracę, bo zmieni taki IP i wbija znowu na haxach.

 

reunion.cfg

# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================
 
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
 
 
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
 
# ClientID types (for cid_* options)
#  1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
#  2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
#  3: STEAM_ by IP
#  4: VALVE_ by IP
#  5: Deprecated - client will be rejected
#  6: reserved for future use
#  7: HLTV
#  8: STEAM_ID_LAN
#  9: STEAM_ID_PENDING
#  10: VALVE_ID_LAN
#  11: VALVE_ID_PENDING
#  12: STEAM_666:88:666
 
# Use these options to set authid's for clients
 
### AUTH CONTROL ###
 
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
 
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 3
 
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
 
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8])
cid_NoSteam47 = 3
 
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10])
cid_NoSteam48 = 4
 
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
 
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
 
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
 
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
 
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
 
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
 
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
 
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
 
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
 
 
### AUTH SETTINGS ###
 
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
#   0 = New style (Source Engine)
#   1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
#   2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 2
 
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
 
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
 
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt = 
 
# SteamIdHashDProtoCompat (0 / 1)
# Use less reliable method of SteamID hashing from dproto (deprecated).
SteamIdHashDProtoCompat = 0
 
# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (0 or 1) for generated by HW authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt.
EnableGenPrefix2 = 0
 
# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
FixBuggedQuery = 1
 
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
 
# QueryFloodBanTime (1 - 60)
# Ban time in minutes for server query flooding.
QueryFloodBanTime = 10
 
 
### AUTHID PREFIXES ###
 
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
 
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (b) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4
 
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
 
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
 
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;
 
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;
 
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;
 
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;
 
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;
 
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;
 
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;
 
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;
 
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
 
 
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
 
# LoggingMode:
#   0 = None
#   1 = Console
#   2 = Log Files
#   3 = Both
LoggingMode = 2

Użytkownik Vuko edytował ten post 26.02.2017 22:31

  • +
  • -
  • 0

#125 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 27.02.2017 02:16

Co do rechecker'a, rozumiem, że nie da się natychmiastowo przeładować pliku resources.ini?
Np. stosując jakąś komendę, czy też coś w stylu natywu do pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#126 ODSCreative

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Sko
Offline

Napisano 27.02.2017 22:57

Co do recheckera ma ktos plik .ini ktory wykrywa sety do configa? ;>
  • +
  • -
  • 0

#127 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 27.02.2017 23:08

Co do rechecker'a, rozumiem, że nie da się natychmiastowo przeładować pliku resources.ini?
Np. stosując jakąś komendę, czy też coś w stylu natywu do pluginu.

po zmianie mapy powinien sie przeładowywać 


  • +
  • -
  • 0

#128 Jaszczurek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:72
Offline

Napisano 28.02.2017 19:59

Gdzie znajdę jakąś aktualną bazę cheatów? 


  • +
  • -
  • 0

#129 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 28.02.2017 20:02

Gdzie znajdę jakąś aktualną bazę cheatów? 

 

Pewnie nigdzie, patrzałem po ruskich forach i mają bardzo ubogie to.

 

 

Dopisałem trochę cheatów do recheckera, ale i tak mało ;P

Załączone pliki


Użytkownik Gift`akaCheater edytował ten post 28.02.2017 20:04

  • +
  • -
  • 2

#130 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 02.03.2017 20:51

Co do ReChekera. Jak bardzo jest on precyzyjny? Jeśli po aktualizacji serwera do ReHLDS, nagle leci ban za banem z powodem "OpenGL32 Detected", czy aby na pewno jest to ufne?


  • +
  • -
  • 0

#131 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 02.03.2017 21:37

Co do ReChekera. Jak bardzo jest on precyzyjny? Jeśli po aktualizacji serwera do ReHLDS, nagle leci ban za banem z powodem "OpenGL32 Detected", czy aby na pewno jest to ufne?

 

Jest w 100% pewny, zamiast banować ustaw aby kickował za opengl32.

Bo większość osób może nawet nie mieć pojęcia że takie coś ma w folderze, a w 90% przypadków jest to cheat.


  • +
  • -
  • 1

#132 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 02.03.2017 21:57

 

Co do ReChekera. Jak bardzo jest on precyzyjny? Jeśli po aktualizacji serwera do ReHLDS, nagle leci ban za banem z powodem "OpenGL32 Detected", czy aby na pewno jest to ufne?

 

Jest w 100% pewny, zamiast banować ustaw aby kickował za opengl32.

Bo większość osób może nawet nie mieć pojęcia że takie coś ma w folderze, a w 90% przypadków jest to cheat.

 

 

Tak samo mają się protektory - problem dotyczy ~80% graczy NS.


  • +
  • -
  • 0

#133 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 02.03.2017 22:16

 

 

Co do ReChekera. Jak bardzo jest on precyzyjny? Jeśli po aktualizacji serwera do ReHLDS, nagle leci ban za banem z powodem "OpenGL32 Detected", czy aby na pewno jest to ufne?

 

Jest w 100% pewny, zamiast banować ustaw aby kickował za opengl32.

Bo większość osób może nawet nie mieć pojęcia że takie coś ma w folderze, a w 90% przypadków jest to cheat.

 

 

Tak samo mają się protektory - problem dotyczy ~80% graczy NS.

 

 

Akurat zauważyłem że klienty z setti i innych nie mają dll od protektorów, więc nie dostają bana za niego.

U mnie dziennie może z 4 osoby dostają bana na 15min za protektor, więc raczej nie jest to  ~80% nsów.

 

Więc za protektor można śmiało karać banem.


  • +
  • -
  • 0

#134 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 02.03.2017 23:28

Setti nie jest jedynym boostem ;)

Tylko 4 osoby? To chyba sami stali, czyści gracze grają...

 

Protektor nie jest takim krytycznym problemem, by za niego banować.

Nie utrudnia gry innym graczom. Co prawda blokuje m.in. bany na cookie, ale wątpię, by gracz nagle miał modyfikować swoje pliki, bo kilka serwerów tego wymaga...

 

Poza tym rechecker nie jest najlepszą metodą na kompleksowe pozbywanie się graczy z tego typu skryptami.


Użytkownik _McHappy edytował ten post 02.03.2017 23:32

  • +
  • -
  • 0

#135 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 03.03.2017 11:03

Druga sprawa. Wychodzi na to że ReCheker skanuje same pliki, które nawet nie muszą być w użyciu. Cienko jeśli ktoś ma wgrane wh np. do oglądania demek i nawet nie używa. Więc jest to wada. Faktycznie trzeba to odpowiednio skonfigurować bo mogą być nie małe problemy przez to.
  • +
  • -
  • 0

#136 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 03.03.2017 13:28

Kiepski argument 'ma ale nie używa' ;)
Moduł sprawuje się wyśmienicie, zgodnie z zamysłem twórców. Wiadomo, nieumiejętność konfiguracji może zdziałać 'cuda' ale jest to wyłącznie wina instalującego plugin.

Porządniejsi sprawdzają demka na specjalnie do tego przeznaczonych klientach.
  • +
  • -
  • 1

#137 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 03.03.2017 18:12

No i dodam od siebie, że zamiast Voice Transcodera lepiej użyć ReVoice. Przy VT wywala ludzi z błędem:

Voice packet unwanted samplerate (cur = 24000, want = 16000)

Na ruskim forum piszą że to nie wina ReHLDSa albo VT a jednak wina jest po stronie VT. Wgrałem ReVoice i od razu problem zniknął.

 

Link: http://www.dedicated...ead.php?t=26598

Załączam wersję 0.1.26, jeśli ktoś nie chce się tam rejestrować.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#138 Gatki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 03.03.2017 20:50

Ja jak próbuje wgrac cokolwiek z nowszych aktualizacji to serwer nie dziala albo pluginy sie nie ładują :/


  • +
  • -
  • 0

#139 ODSCreative

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Sko
Offline

Napisano 03.03.2017 23:37

Ktos cos na temat wplywu na hitboxy/recoil?
  • +
  • -
  • 0

#140 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 07.03.2017 00:25

Ktos cos na temat wplywu na hitboxy/recoil?

 

Recoil ten sam czyli normalny, a hitboxy akurat u mnie zauważyłem czasami jakby przenikanie kul przez model, lecz nie wiem czy to wina rehlds.


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rehlds

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych