Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 20.07.2016 16:47

Siema.

 

Robię klasę pod  mojego Cod Moda i mam z nią pewien problem. 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */






#include <amxmodx>


#include <fakemeta>


#include <codmod>


#include <engine>






#define DMG_BULLET (1<<1)






new const nazwa[] = "General Dywizji [VIP]";


new const opis[] = "Ma 2 rakiety. Nie dostaje obrazen od strzalu w glowe.";


new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);


new const zdrowie = 25;


new const kondycja = 50;


new const inteligencja = 0;


new const wytrzymalosc = 0;


new ilosc_rakiet_gracza[33];


new sprite_blast;


new poprzednia_rakieta_gracza[33];






new bool:ma_klase[33];






public plugin_init() 


{


register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")


register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);




register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");


}










public cod_class_enabled(id, wartosc)


ma_klase[id] = true;






public cod_class_disabled(id)


ma_klase[id] = false;






public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)


{ 


if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)


return FMRES_IGNORED;






new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);






if(!is_user_connected(iHit))


return FMRES_IGNORED;






if(!ma_klase[iHit])


return FMRES_IGNORED;






set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);






return FMRES_IGNORED;


}


public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}


public cod_class_enabled(id)


ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;


public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;


new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];


entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);


new Ent = create_entity("info_target");


entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");


vAngle[0] *= -1.0;


entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);


entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);


VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
} 
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;


new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);




new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 


new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);


message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); 
write_byte(20); 
write_byte(0);
message_end();


new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);


for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];


if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
} 


public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;


public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

i przy tym mam problem

 

public cod_class_enabled(id)


ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; (Niby w tej linijce jest coś źle  ale już sam nw co)

 

 

 

Dodawałem te rakiety z poradnika i w komentarzach nie było nic że coś  źle a tu mam błąd. 

 

I jeszcze  1 sprawa jak byście mogli od razu dodać flagę dostępu na ADMIN_LEVEL_H  był bym  wam wdzięczny  :)

 

Za  pomoc rozdam +   :) .

 

 


Użytkownik Toldi edytował ten post 20.07.2016 16:54

  • +
  • -
  • 0

#2 NNK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Limanowa
Offline

Napisano 20.07.2016 18:05

Sprawdz czy dziala :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Toldi

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 20.07.2016 20:17

Dzięki działa :)  Łap +  :))


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych