pisze wlasnie item do swojego zombie moda ktory daje nam powiekszone magazynki (kod nizej) po przeladowaniu broni np m4 amunicja ustawia sie na 45 tak jak ustawilem ale problem jest z przeladowaniem powyzej wartosci standardowej czyli jezeli mamy 40 ammo i przeladujemy to ammo ustawia sie na 30 zamieszczam kod nizej
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> new stara_bron[33] new stare_ammo[33] new bool:ma_item[33] public plugin_init() { register_plugin("ddd", "dsad", "dsaxz") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") register_clcmd("say item","itemek") } public itemek(id) { if(ma_item[id]) ma_item[id]=false if(!ma_item[id]) { ma_item[id]=true set_task(0.1,"event_reload",id+999) } } public CurWeapon(id) { new bron=read_data(2) new ammo=read_data(3) if(bron==stara_bron[id] && stare_ammo[id]<ammo && ma_item[id]) set_task(0.1,"event_reload",id+999) stara_bron[id]=bron stare_ammo[id]=ammo } public event_reload(id) { id=id-999 if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new g=get_user_weapon(id) if(g==1||g==5||g==10||g==11||g==16||g==17||g==21||g==26) return PLUGIN_CONTINUE if(g==7||g==8||g==13||g==14||g==15||g==19||g==22||g==23||g==27||g==28) { cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),45) stare_ammo[id]=45 return PLUGIN_CONTINUE } if(g==3||g==18) { cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),15) stare_ammo[id]=15 return PLUGIN_CONTINUE } if(g==20) { cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),150) stare_ammo[id]=150 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }