Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Przeróbka pluginu licznik fragów

edycja pluginu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aureliusz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 02.06.2016 17:43

Witam proszę o przerobienie tego pluginu tak aby statystyki resetowały się dopiero po zmianie mapy ,a teraz resetują się po zginięciu :)

#include <amxmodx>
#include <fun>
 
new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() 
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
 
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
 
KILL[victim]=0;
HS[victim]=0;
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 02.06.2016 18:16

 

Witam proszę o przerobienie tego pluginu tak aby statystyki resetowały się dopiero po zmianie mapy ,a teraz resetują się po zginięciu :)

[spoiler]
#include <amxmodx>
#include <fun>
 
new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() 
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
 
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
 
KILL[victim]=0;
HS[victim]=0;
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}[/spoiler]

 

Skoro statystyki się resetują to zapewne w którymś miejscu zostaje przypisana im wartość neutralna. Wyszukaj linie w pliku gdzie zmienne = 0.

Następnie, aby gracze nie posiadali statystyk innych graczy. Musisz wyzerowywać je w momencie gdy klient rozłącza się z serwerem.

W skrócie:

public client_disconnect(id)
{

KILL[id] = 0;
HS[id] = 0;

}

  • +
  • -
  • 0

HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


MKW0tb8.pngMKW0tb8.pngMKW0tb8.png


#3 Aureliusz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 02.06.2016 19:26

Ha ha ha kompletnie nie wiem co do mnie mówisz max moich możliwości to wrzucenie gotowego pluginu na serwer więc jeżeli byś mógł to poproszę już o poprawiony kod :)


  • +
  • -
  • 0

#4 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.06.2016 19:36

#include <amxmodx>
#include <fun>
 
new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() 
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
 
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
 
KILL[victim]=0;
HS[victim]=0;
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
KILL[id] = 0;
HS[id] = 0;
}
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

credits to master yoga


  • +
  • -
  • 0

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#5 Aureliusz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 02.06.2016 19:51

dalej się zeruje po zginięciu :(

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 02.06.2016 20:01

Napisałem byś znalazł linie gdzie zmienne są zerowane ale widzę ze nie napisał Ci abyś je usunął.
Czyli Kills[victim] = 0 i HS[victim] = 0 do wywalenia.
  • +
  • -
  • 1

HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++


MKW0tb8.pngMKW0tb8.pngMKW0tb8.png


#7 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.06.2016 20:10

#include <amxmodx>
#include <fun>
 
new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public eDeath() 
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);
 
KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");

public client_disconnect(id){
KILL[id] = 0;
HS[id] = 0;
}
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

racja, tak to powinno wyglądać


  • +
  • -
  • 2

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#8 Aureliusz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 03.06.2016 16:16

Dzięki działa :)


  • +
  • -
  • 0

#9 karoles357

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Carol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.06.2016 21:23

A da się tak przerobić aby plugin zapisywał zabójstwa ale tak na zawsze czyli np.Gracz ma 5 fragów po zmianie mapy lub wyjściu i wejściu dalej miał te 5 fragów


  • +
  • -
  • 0

#10 Yellon

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:25
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 05.06.2016 12:00

Łap z zapisem :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych