Pewnie kazdy wie co tutek prezentuje, edytowanie itemu na klasy oczywiscie
No to tak, najpierw musimy zamienic to (znajduje sie w OnPluginStart())
cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0);
na:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
Nad OnPluginStart() szukamy to:
new const String:nazwa[] = "Nazwa"; new const String:opis[] = "Opis";
i zamieniamy na:
new const String:nazwa[] = "Nazwa"; new const String:opis[] = "Opis"; new const String:bronie[] = "#weapon_mp7#weapon_glock"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 0; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 10; new const kondycja = 0;
Ok, to co tera pokaze nie trzeba robic, lecz uporządkuje nasze *.sp. To:
ma_item
na:
ma_klase
Teraz czas na robote, która jest już wymagana:
public cod_item_enabled(client)
zamieniamy na:
public cod_class_enabled(client)
oraz:
public cod_item_disabled(client)
trzeba zamienic na:
public cod_class_disabled(client)
a także:
public cod_item_used(client)
zamieniamy na:
public cod_class_skill_used(client)
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.