Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z MAgic Marker


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 domin620

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Ziebice
Offline

Napisano 18.04.2016 08:53

Siemka ma problem z Magic Markerem, był na serwerze działał a nagle przestał,

nie mogę go naprawić. Wgrywałem inne też nie działają, dałem sobie wszystkie flagi też nie działa.

oto kod:

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
 
#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.1"
#define AUTHOR "stupok69"
 
#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_KICK
 
new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]
 
new spriteid
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Paint on the walls!")
register_clcmd("-paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Paint on the walls!")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}
 
public plugin_precache()
{
spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}
 
public paint_handler(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED
 
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "* You cannot use the magic marker when you are dead.")
return PLUGIN_HANDLED
}
 
static cmd[2]
read_argv(0, cmd, 1)
 
switch(cmd[0])
{
case '+': is_drawing[id] = true
case '-': is_drawing[id] = false
}
return PLUGIN_HANDLED
}
 
public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(prethink_counter[id]++ > 5)
{
if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
{
static Float:cur_origin[3], Float:distance
 
cur_origin = origin[id]
 
if(!is_holding[id])
{
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
is_holding[id] = true
return FMRES_IGNORED
}
 
fm_get_aim_origin(id, origin[id])
move_toward_client(id, origin[id])
 
distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)
 
if(distance > 2)
{
draw_line(origin[id], cur_origin)
}
}
else
{
is_holding[id] = false
}
prethink_counter[id] = 0
}
 
return FMRES_IGNORED
}
 
stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
write_short(spriteid)
write_byte(0)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(50)
write_byte(0)
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(random(255))
write_byte(255)
write_byte(0)
message_end()
}
 
//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
pev(index, pev_origin, start)
pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
xs_vec_add(start, view_ofs, start)
 
static Float:dest[3]
pev(index, pev_v_angle, dest)
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
global_get(glb_v_forward, dest)
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
xs_vec_add(start, dest, dest)
 
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)
 
return 1
}
 
stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{
static Float:player_origin[3]
 
pev(id, pev_origin, player_origin)
 
origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks AdaskoMX!
bool:is_aiming_at_sky(index)
{
    new Float:origin[3];
    fm_get_aim_origin(index, origin);
 
    return engfunc(EngFunc_PointContents, origin) == CONTENTS_SKY;
}
 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.04.2016 09:18

Kod jest dobry, daj error logi.

Dopisz w plugins.ini "debug" po nazwie pluginu, bez używania cudzysłowia.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 domin620

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Ziebice
Offline

Napisano 18.04.2016 09:34

Kod jest dobry, daj error logi.

Dopisz w plugins.ini "debug" po nazwie pluginu, bez używania cudzysłowia.

W logach nie ma nic na team pluginu z markerem własnie :F


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.04.2016 09:37

Po debugu też nic?


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 domin620

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Ziebice
Offline

Napisano 18.04.2016 09:58

Dopisałem, zmieniłem mapę i nie działa dalej ;f

Użytkownik domin620 edytował ten post 18.04.2016 10:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych