#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <csx> static const PLUGIN_NAME[] = "Bomb Plant Money Bonus" static const PLUGIN_VERSION[] = "1.0" static const PLUGIN_AUTHOR[] = "Locks" new PCvarBonus public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) PCvarBonus = register_cvar("amx_plant_bonus", "150") } public bomb_planted(id) { new money = cs_get_user_money(id) new bonus = get_pcvar_num(PCvarBonus) cs_set_user_money(id, money + bonus) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
prosze o przerobienie pluginu
Temat rozp.
Beciu
, 06.10.2009 21:10
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.10.2009 21:10
proszę o przerobienie pluginu tak aby ct dostawało dodatkowa kase za rozbrojenie bomby ;]
#2
Napisano 06.10.2009 21:14
Łap :
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <csx> static const PLUGIN_NAME[] = "Bomb Plant Money Bonus" static const PLUGIN_VERSION[] = "1.0" static const PLUGIN_AUTHOR[] = "Locks" new PCvarBonus, iCvarBonus; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR); PCvarBonus = register_cvar("amx_plant_bonus", "150"); iCvarBonus = register_cvar("amx_defused_bonus", "150"); } public bomb_planted(id){ new money = cs_get_user_money(id); new bonus = get_pcvar_num(PCvarBonus); cs_set_user_money(id, money + bonus); } public bomb_defused(id){ new money = cs_get_user_money(id); new bonus = get_pcvar_num(iCvarBonus); cs_set_user_money(id, money + bonus); }
#3
Napisano 08.10.2009 15:01
dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych