Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba O KlasyProszę o napisanie kilkunastu klas

klasa klasy nowosc

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snuffi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 31.01.2016 21:54

Proszę o klasy

między innymi :

 

Klasy [zwykłe]:

Amadeusz - Dodatkowe 5(+inteligencja) obrażeń z MP5
Bandyta - Ma 1/2 na odrodzenie się po śmierci
Elektryk - Masz 2 błyskawice ( Użycie: Klawisz E)
Cichy Zabojca - Gdy kucnie na nożu jest niewidzialny oraz posiada M4A1 i DGL + statystyki
Medyk - Posiada 2 apteczki, +10 dmg z famasa
Narkoman - Po naładowaniu noża zatruwa wrogów 3x ataki ( 10 dmg + int )
General - Posiada +8dmg z uzi i tmp 75+int obrażeń z HE (2int = 1dmg)
Lekarz - Może wskrzeszać, regeneruje 30 HP co 5 sekund
Saper - Posiada 3 miny, aug i glock
Snajper - 200 procent obrażeń z AWP (+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża (PPM)
Szpieg - 1/6 na zrespienie się na respie przeciwnika oraz ma ubranie wroga
Straznik - Widzi niewidzialnych i ma krowe
Diablo - Posiada 2 duchy (Klawisz: E)
Partyzant - Posiada zmniejszoną widoczność i grawitacje oraz 1/10 na oslepienie wroga
Zlodziej - Ma zmniejszona widoczność oraz 1/3 szansy na zabranie perka swojej ofierze
Bojownik - 40hp oraz pełen magazynek za każde zabójstwo
Speed Hacker - Jest szybki, 1/1 z noża oraz ma 2 skoki
Zaus - 1/5 szansy na zamrożenie wroga +8 dmg z M4A1
 
Klasy [Premium]:
 
(Premium) Ghost - Zadajesz 10(+int) obrażeń więcej, posiada M4A1 i ubranie wroga
, 1/3 z HE + 3 skoki
(Premium) Archaniol - 1/12 ze wszystkich broni, posiada 2 duchy, 3 skoki, wszystkie granaty oraz M4A1
(Premium) Zwiadowca - Posiada AWP 1/1, posiada ciche kroki oraz 3 skoki
(Premium) Szturmowiec - Niewidzialny z nożem, +5 DMG z każdej broni, 3 skoki

 

z Góry dziękuje

//Klasy nie musza mieć takiej samej nazwy !


  • +
  • -
  • 0

sygnaturka.png

 


#2 VertuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.01.2016 22:06

Speed Hacker:

 

#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Speed Hacker";
new const opis[] = "Jest szybki, 1/1 z noża oraz ma 2 skoki";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Umarły czyli diablo :) w załączniku

Załączone pliki


Użytkownik VertuS edytował ten post 31.01.2016 22:11

  • +
  • -
  • 1

H@ 3MAPS:

b_350_20_FF0000_FF0000_FFFFFF_000000.png


#3 Snuffi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 31.01.2016 22:09

Speed Hacker:

 

#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Speed Hacker";
new const opis[] = "Jest szybki, 1/1 z noża oraz ma 2 skoki";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
);

Dzięki

 


  • +
  • -
  • 0

sygnaturka.png

 


#4 Snuffi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 31.01.2016 22:12

Klasy już zrobione : Amadeusz , Bandyta , Diablo , SpeedHacker  , Snajper , Saper , Narkoman , Straznik , Szpieg , Cichy zabójca


Użytkownik Snuffi edytował ten post 31.01.2016 22:26

  • +
  • -
  • 0

sygnaturka.png

 


#5 VertuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.01.2016 22:16

Cichy zabójca:

#include 
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Cichy zabojca";
new const opis[] = "Niewidzialny podczas kucania na kosie.";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
)|(1<

 


  • +
  • -
  • 1

H@ 3MAPS:

b_350_20_FF0000_FF0000_FFFFFF_000000.png


#6 Snuffi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 31.01.2016 22:21

Dzięki


  • +
  • -
  • 0

sygnaturka.png

 


#7 VertuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:109
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.01.2016 22:27

Premium Archanioł(ADMIN_LEVEL_H czyli flaga t)

 

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "(Premium) Archaniol";
new const opis[] = "1/12 ze wszystkich broni, posiada 2 duchy, 3 skoki, wszystkie granaty oraz M4A1";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[(Premium) Archaniol] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}
)|(1<

Znajdź

models/rpgrocket.mdl

i zamień ścieżkę do modelu ducha którą masz przy klasie Diablo


  • +
  • -
  • 1

H@ 3MAPS:

b_350_20_FF0000_FF0000_FFFFFF_000000.png


#8 Snuffi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 31.01.2016 22:29

Ok , Dzięki czekam na następne :)


  • +
  • -
  • 0

sygnaturka.png

 


#9 Snuffi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 31.01.2016 22:55

Do Zamknięcia


  • +
  • -
  • 0

sygnaturka.png

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, klasy, nowosc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych