Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Ucina mi zawartość tekstu w menu.

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.01.2016 11:40

Witam, mam spory problem z menu na zombie modzie dokładniej to chodzi że nie pokazuje mi tak jak być powinno opisu klas, może ja coś źlę robię ale w tym zm jest tyle tego że ciężko się idzie połapać.

 

tak powinno wyglądać i wygląda tylko i wyłącznie w pierwszej mapie od skasowania plików które ładują klasy:

http://screenshot.sh/mFtNQM7Qr38yv

po zmianie mapy wygląda to tak;

http://screenshot.sh/n9igJBuSJEyLx

 

także mój kod wygląda tak:

// Zombie Class Menu
public show_menu_zclass(id)
{
	// Player disconnected
	if (!g_isconnected[id])
		return;
	
	// Bots pick their zombie class randomly
	if (g_isbot[id])
	{
		g_zombieclassnext[id] = random_num(0, g_zclass_i - 1)
		return;
	}
	
	static menuid, menu[512], class, buffer[512], buffer2[512], flaga
	
	// Title
	formatex(menu, charsmax(menu), "%L\r", id, "MENU_ZCLASS_TITLE")
	menuid = menu_create(menu, "menu_zclass")
	
	// Class List
	for (class = 0; class < g_zclass_i; class++)
	{
		// Retrieve name and info
		ArrayGetString(g_zclass_name, class, buffer, charsmax(buffer))
		ArrayGetString(g_zclass_info, class, buffer2, charsmax(buffer2))
		flaga = ArrayGetCell(g_zclass_flags, class)
		
		// Add to menu
		if(flaga == 0)
		{
			if (class == g_zombieclassnext[id])
			{
				formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\d %s\d (%s)", buffer, buffer2)
			}
			else
			{
				formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\w %s\d (%s)", buffer, buffer2)
			}
		}
		else if(get_user_flags(id) & flaga)
		{
			if (class == g_zombieclassnext[id])
			{
				formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\d %s\d (%s)", buffer, buffer2)
			}
			else
			{
				formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\w [\rVIP\w] %s\d (%s)", buffer, buffer2)
			}
		}
		else
		{
			formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\d [\dVIP\d] %s\d (%s)", buffer, buffer2)
		}
			
		buffer[0] = class
		buffer[1] = 0
		menu_additem(menuid, menu, buffer, flaga)
	}
	
	// Back - Next - Exit
	formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_BACK")
	menu_setprop(menuid, MPROP_BACKNAME, menu)
	formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_NEXT")
	menu_setprop(menuid, MPROP_NEXTNAME, menu)
	formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_EXIT")
	menu_setprop(menuid, MPROP_EXITNAME, menu)
	
	menu_display(id, menuid)
}

W pierwszej mapie jest wszystko okey, ładnie pokazuje, pełne opisy klas. Przychodzi zmiana mapy i bum ucina opis :/

 

Kod odpowiadający za wczytywanie plikow .ini

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 Fonebik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 20.01.2016 00:00

zobacz coś takiego kiedyś miałęm ten sam problem jak sie nie myle to o to chodzi

 

// Limiters for stuff not worth making dynamic arrays out of (increase if needed)
const MAX_CSDM_SPAWNS = 128
const MAX_STATS_SAVED = 64
 
daj np tak
 
// Limiters for stuff not worth making dynamic arrays out of (increase if needed)
const MAX_CSDM_SPAWNS = 200
const MAX_STATS_SAVED = 200

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych