Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pev_effects enta nie widoczne dla wybranych entow?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2015 19:40

Wątpie aby to bylo możliwe, ale zawsze nadzieja jest.
Powiedzmy, ze jakis ent ma ustawiony efekt EF_BRIGHTLIGHT a chcialbym, zeby na przyklad wybrany preze mnie gracz nie widzial tego efektu, możliwe jest to do zrobienia? Czyli wszystkim sie to miejsce swieci a innym nie.
Mowa tu o efektach(pev_effects) nie msg ;)


Użytkownik Ossal edytował ten post 25.12.2015 19:46

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.12.2015 22:41

Tak, jest to możliwe. Popatrz sobie na ten perk, który umożliwia widzenie niewidzialnych tylko przez graczy którzy ten go posiadają:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
 
new const perk_name[] = "Sokole Oko";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init()
 {
register_plugin(perk_name, "1.0", "Zazdrosny");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
 
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
 
if(!ma_perk[host])
return;
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:273
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.12.2015 02:34

ooo dzięks, masz repke :)

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
Ale jak zobaczyłem ile razy na sekunde wykonuje się ta funkcja :o taki natłok, a to sprawdzalem dla jednego gracza :P
Podziękuję tej funkcji, jest możliwość zrobienia tego bez niej?
  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.12.2015 16:31

Raczej nie, ona fakt wykonuje się bardzo często ale innej opcji to ja nie widzę. Nie jest wcale tak obciążająca jak może Ci się wydawać.


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.12.2015 17:10

Nie nie ma , zadbaj po prostu optymalność swojego kodu i wszystko będzie ok


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych