Sklepik pod cmoda
BartekB
25.11.2015
Witam, stworzyłem sobie prosty plugin na sklep pod cmoda, ale expa przyznaje tylko 1 raz, a pozniej albo nie pokazuje ile sie dostalo albo pokazuje otrzymales U doswiadczenia
else if (StrEqual(item, "4")) { if(IsPlayerAlive(param1) && kasa==10000) { new cena=10000 new nowakasa=kasa-cena SetEntProp(param1, Prop_Send, "m_iAccount", nowakasa) new los=GetRandomInt(1, 100); Cmod_AddClientExp(param1, los); PrintToChat(param1, "\x01\x0B\x01 \x07%s \x06Otrzymałeś: \x03%s \x06Doswiadczenia", MOD_TAG, los); } else { PrintToChat(param1, "\x01\x0B\x01 \x07%s \x06Nie mozesz kupic doswiadczenia bedąc martwym!.", MOD_TAG); } }
Użytkownik BartekB edytował ten post 25.11.2015 20:59
Sniper Elite
25.11.2015
1. Zamiast ciągle robić if(StrEqual(item, "4")) else if()... daj to w switch(item)
2. Nie kasa==10000 tylko kasa>=10000
3. Dlaczego blokujesz kupno expa martwym?
BartekB
25.11.2015
Jeszcze zapomniałem, że w tej linicje:
Cmod_SetClientItem(param1, los);
pokazuje tag mismatch podczas kompilacji.
Reszta zmieniona tak jak napisales.
BartekB
25.11.2015
Wiem, że to dlatego że w float wrzuciłem inta z random, ale nie myslalem nad innym sposobem.
else if (StrEqual(item, "3")) { if(kasa>=10000) { if(!Cmod_GetClientItem(param1)) { new cena=10000 new nowakasa=kasa-cena SetEntProp(param1, Prop_Send, "m_iAccount", nowakasa) new los = GetRandomInt(1, 8); Cmod_SetClientItem(param1, los); } else { PrintToChat(param1, "\x01\x0B\x01 \x07%s \x06Najpierw wyrzuc aktualnego perka!.", MOD_TAG); } } }
plx211
26.11.2015
Cmod_SetClientItem(param1, los)
na
Cmod_SetClientItem(param1, ItemID:los)
po za tym ";" to dobry nawyk