Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Małe edit pluginu/bląd w logach.



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaLoN

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:219
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:AMD MOD STUDIO
Offline

Napisano 12.11.2015 21:27

Witam jak w temacie, plugin sprawdzał się dobrze przy kompilacji mamy 0 błędów/errorów

Jednakże hosting wykrył błędy w logach:

AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_extra_zombiebomb.amxx")
[AMXX] Run time error 3: stack error 
[AMXX] [0] zp_extra_zombiebomb_3006326.sma::ham_strip_weapon (line 373)
[AMXX] [1] zp_extra_zombiebomb_3006326.sma::EV_DeathMsg (line 171)

Proszę o szybką poprawę i dziękuję!

(Ps: serwer chodzi  z tym pluginem jednakże wywala mi serwer przez wymieniony plugin w temacie)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.11.2015 17:30

public EV_DeathMsg()
{
	new iVictim = read_data (2)

	if (!is_user_connected(iVictim))
		return;
		
	if(!zp_get_user_zombie(iVictim))
		return
		
	remove_grenade_icon(iVictim)		
	ham_strip_weapon(iVictim,"weapon_smokegrenade")
	WeaponList_Change(iVictim,false)
	g_ZombieBomb[iVictim] = 0
}

Nic dziwnego, skoro odbierasz granat martwemu graczowi. Jeśli on już nie żyje, to i granat nie istnieje, wykonujesz zatem operacje na nieistniejącym obiekcie.

 

Co dzieje się dalej:

new wEnt
    while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}

w ten sposób szukasz smoka, a co jeśli żaden smoke nie istnieje w danej chwili?

pętla while pracuje tak długo jak długo spełniany jest warunek, no i przy pierwszym sprawdzeniu pętla się powinna skończyć, ale:

skonstruowana jest tak, aby szukała takiego smoka, którego ownerem jest gracz o numerze id, jeśli jednak 

wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon

nie znajdzie zadnego smoka, wtedy wEnt=-1, pev zatem sprawdza pev_owner bytu o numerze -1, a to jak mnie pamięć nie zawodzi crashuje serwer.

Jeśli jednak źle pamiętam to idziemy dalej:

if(!wEnt) 
		return 0;

ten warunek się nie spełni nigdy, jeśli EngFunc_FindEntityByString nie znajdzie niczego to zwróci -1 a nie 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

no i tutaj wykonujemy executehamb na nieznanym obiekcie, co na pewno crashuje serwer


Użytkownik grankee edytował ten post 13.11.2015 17:45

  • +
  • -
  • 1

#3 TaLoN

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:219
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:AMD MOD STUDIO
Offline

Napisano 14.11.2015 15:52

Skoro znalazłeś błędy możesz go z edytować* i dać gotowca.

Duże + dla cb.


  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.11.2015 17:56

Tylko ja nie bardzo wiem co to dokładnie ma robić. Musisz opisać jak to ma działać.


  • +
  • -
  • 1

#5 TaLoN

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:219
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:AMD MOD STUDIO
Offline

Napisano 15.11.2015 15:49

Plugin dodaje na serwer granat (Bombę odrzucającą) który każde zombie dostaje po zainfekowaniu, możemy go też kupić w sklepie (czyli w ekwipunkach) za 3ap jeśli rzucamy go w ludzi to oni rozlatują się we wszystkie strony.

 

Plugin który podałem ma już ustawioną moc odrzucania więc proszę tego nie zmieniać.


  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.11.2015 17:03

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Scripting AMXX > Problemy
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.11.2015 06:12

ale to w jakim celu chcesz zabierac granat komus jak umrze i jest zoombi ? przeciez jak ktos ginie to z automatu traci caly ekwipunek


  • +
  • -
  • 1

#8 TaLoN

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:219
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:AMD MOD STUDIO
Offline

Napisano 17.11.2015 19:24

no dobra źle się wypowiedziałem :3

 

Zrób jak ty uważasz byle plugin nie miał errorów w logach. duże +


  • +
  • -
  • 0

#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.11.2015 23:38

Łap, skompiluj i sprawdź czy działa jak należy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 TaLoN

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:219
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:AMD MOD STUDIO
Offline

Napisano 18.11.2015 15:21

Chwilę zajmie za nim wyskoczy jakikolwiek błąd w logach 

Tym czasem mam jeszcze 1 plugin który ma błąd i możliwe też, że on crasguje mi serwer.

 

Error w logach:

 [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_addon_ldp.amxx")
 [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_get_user_zombie")
 [AMXX]    [0] zp_addon_ldp.sma::fw_TakeDamage (line 27)

Duże +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.11.2015 20:57

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#12 TaLoN

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:219
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:AMD MOD STUDIO
Offline

Napisano 20.11.2015 20:57

Nie uwierzysz ale wyskoczył mi 3 error daję .sma:

 

Error W logach:

 [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp_zclass_tesla.amxx")
 [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
 [AMXX]    [0] zp_zclass_tesla.sma::fw_Touch (line 448)

Duże +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#13 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.11.2015 15:23

Na  moje dalej może sypać jakieś błędy. Nie wiem kto pisał ale chaotyczne.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych