Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Go Mod i ilość modeli


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 01.11.2015 13:05

Witam , mam problem z pluginem http://amxx.pl/pastebin/nugxred7oqsz/ gdy zmienie wartość  #define MAX 50 na większa na 80 ponieważ mam 79 modeli. Kompiluje się, wrzucam na serwer, odpalam, działa. Ale modele mam włączone 59 z 79 gdy odblokuje 60 z 79 (reszta ma ;; ) to serwer nie wstaje. W czym jest problem?

 

L 11/01/2015 - 13:07:29: Start of error session.
L 11/01/2015 - 13:07:29: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20151101.log")
L 11/01/2015 - 13:07:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csgo.amxx")
L 11/01/2015 - 13:07:29: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 11/01/2015 - 13:07:29: [AMXX]    [0] csgo.sma::plugin_precache (line 70)

	if(file_exists(SkinFile))
	{
		for(new i; i < file_size(SkinFile, 1); i++)
		{
			read_file(SkinFile, i, Line, 127, Len);
			
			if(strlen(Line) < 5 || Line[0] == ';')
				continue;
			
			parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31, Data[2], 47, Data[3], 31);
			
			Weapons[AllWeapon] = str_to_num(Data[0]);
			copy(WeaponNames[AllWeapon], 31, Data[1]);
			
			if(ValidMdl(Data[2])) {
				precache_model(Data[2]);
				copy(WeaponMdls[AllWeapon], 47, Data[2]);
			}
			
			WeaponDrop[AllWeapon] = str_to_num(Data[3]);
			AllWeapon++;
		}
	}

Użytkownik BartoszOsw edytował ten post 01.11.2015 13:26

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych