Witam. Da się zmienić model noża żeby dla CT i TT był inny? Chciałbym zrobić coś takiego jak w cs:go że ct mają inny nóż i tt też inny.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zmienić model noża dla TT i CT?
Temat rozp.
michal7840
, 06.10.2015 14:10
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 06.10.2015 14:10
#2
Napisano 06.10.2015 14:54
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "HubertTM" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart"); register_event("CurWeapon","ZmianaBroni","be", "1=1"); } public fwCmdStart(id){ new weapon = get_user_weapon(id); new iButtons = get_user_button(id); if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && iButtons & IN_ATTACK || IN_ATTACK2) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelTT.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_ } if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2 && iButtons & IN_ATTACK || IN_ATTACK2) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelCT.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_ } } public ZmianaBroni(id) { if(!is_user_alive(id)){ return PLUGIN_CONTINUE; } new weapon = read_data(2) // id broni = weapon_id if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelTT.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_ } if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelCT.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_ } return PLUGIN_CONTINUE; }
http://amxx.pl/topic...oża-dla-ct-i-t/
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Spoiler
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych