Tak jak w temacie
Mam klasę która ma 1/6 szansa na odrodzenie się na respie wroga. A chciałbym aby była np. możliwość wpisania komendy jeżeli oczywiście będziemy mieli odpowiedni poziom załóżmy 400 to będziemy mogli ulepszyć tą umiejętność za jakaś gotówkę, jest możliwość wykonania czegoś takiego bez korzystania z nvault?
przykład jeżeli ktoś nie wie o co chodzi:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new bool: ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "1/5 szansa na zrespienie sie u wroga"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1|1<<CSW_MAC10; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_clcmd("say /ulepsz", "ulepsz_umiejetnosc"); } public cod_class_enabled(id){ ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id){ ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,5) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } } public ulepsz_umiejetnosc(id) { if(cod_get_user_level(id) < 400) { if(cs_get_user_money(id) >= 16000) { cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000); } client_print(id, print_chat,"nie masz wystarczajaco ilosci dolarow"); } else client_print(id,print_chat,"nie masz wystarczającego poziomu"); }
@Edit
UWAGA !!!
Nie chodzi mi o awanse klas.