Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklepik cod mod, prośba o dodanie wytrzymałości pod 2 perk

edycja pluginu

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 24.08.2015 19:21

Proszę o dodanie w tym pluginie do sklepu za dolary oraz monety, wytrzymałości pod 2 perki.

 

#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

//#define NAPRAWAPERKU

#if defined NAPRAWAPERKU
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
#endif
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax;
new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax;
new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax;
new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax;
new Float:m_gravity;
new Float:c_gravity;
new cvar_m_gravity;
new cvar_c_gravity;
#if defined NAPRAWAPERKU
new m_naprawa, c_naprawa, m_wytrzymalosc, c_wytrzymalosc
new cvar_m_naprawa, cvar_c_naprawa, cvar_m_wytrzymalosc, cvar_c_wytrzymalosc
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Sklep", "1.2", "MieTeK");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");

// Cvar Money Cost
cvar_m_ibuprofen = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "4000");
cvar_m_fenacetyna = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "3000");
cvar_m_tramal = register_cvar("shop_money_tramal", "6000");
cvar_m_amfetamina = register_cvar("shop_money_amfetamina", "8000");
cvar_m_lotto = register_cvar("shop_money_lotto", "10000");
cvar_m_doswiadczenie = register_cvar("shop_money_doswiadczenie", "16000");
cvar_m_ruletka = register_cvar("shop_money_ruletka", "10000");
#if defined NAPRAWAPERKU
cvar_m_naprawa = register_cvar("shop_money_naprawa", "10000");
#endif
// Cvar Money Ammount
cvar_m_ibuhp = register_cvar("shop_money_ibuhp", "10");
cvar_m_fenhp = register_cvar("shop_money_fenhp", "25");
cvar_m_tramhp = register_cvar("shop_money_tramhp", "50");
cvar_m_gravity = register_cvar("shop_money_gravity", "0.50");
cvar_m_expmin = register_cvar("shop_money_expmin", "25");
cvar_m_expmax = register_cvar("shop_money_expmax", "150");
#if defined NAPRAWAPERKU
cvar_m_wytrzymalosc = register_cvar("shop_money_wytrzymalosc", "15");
#endif

// Cvar Coins Cost
cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "3");
cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "4");
cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "6");
cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "10");
cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "15");
cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "20");
cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "10");
#if defined NAPRAWAPERKU
cvar_c_naprawa = register_cvar("shop_coins_naprawa", "10");
#endif
// Cvar Coins Ammount
cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "10");
cvar_c_fenhp = register_cvar("shop_coins_fenhp", "25");
cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "50");
cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50");
cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "25");
cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "150");
#if defined NAPRAWAPERKU
cvar_c_wytrzymalosc = register_cvar("shop_coins_wytrzymalosc", "15");
#endif
}

public plugin_cfg()
{
new lokalizacja_cfg[33];
get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
server_exec()
}

public Sklep(id)
{
new tytul[25], money[25], coins[25];
format(tytul, 24, "\rSklepik");
formatex(money, 64, "Place \rDolarami");
formatex(coins, 64, "Place \rMonetami");

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, money, "1");
menu_additem(menu, coins, "1");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
SklepMoney(id)
}
case 1:
{
SklepCoins(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public SklepMoney(id)
{
// Pobieranie cvar
m_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_m_ibuprofen);
m_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_m_fenacetyna);
m_tramal = get_pcvar_num(cvar_m_tramal);
m_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_m_amfetamina);
m_lotto = get_pcvar_num(cvar_m_lotto);
m_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_m_doswiadczenie);
m_ruletka = get_pcvar_num(cvar_m_ruletka);
#if defined NAPRAWAPERKU
m_naprawa = get_pcvar_num(cvar_m_naprawa);
#endif
m_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_m_ibuhp);
m_fenhp = get_pcvar_num(cvar_m_fenhp);
m_tramhp = get_pcvar_num(cvar_m_tramhp);
m_gravity = get_pcvar_float(cvar_m_gravity);
m_expmin = get_pcvar_num(cvar_m_expmin);
m_expmax = get_pcvar_num(cvar_m_expmax);
#if defined NAPRAWAPERKU
m_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_m_wytrzymalosc);
#endif

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
#if defined NAPRAWAPERKU
new nap[65];
#endif
format(tytul, 24, "\rSklepik");
formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_ibuhp, m_ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_fenhp, m_fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_tramhp, m_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", m_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", m_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", m_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", m_ruletka);
#if defined NAPRAWAPERKU
formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%i$", m_wytrzymalosc, m_naprawa);
#endif

new menu = menu_create(tytul, "SklepMoney_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
#if defined NAPRAWAPERKU
menu_additem(menu, nap, "1");
#endif
menu_display(id, menu);
}

public SklepMoney_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= m_ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 1:
{
if(kasa >= m_fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 2:
{
if(kasa >= m_tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 3:
{
if(kasa >= m_amfetamina)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_amfetamina);
set_user_gravity(id, m_gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 4:
{

if(kasa >= m_lotto)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(m_expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,m_tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,m_ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,m_expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, kasa+m_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}

}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 5:
{
if(kasa >= m_doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(m_expmin, m_expmax);
cs_set_user_money(id, kasa-m_doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Masz za malo monet!");
}
case 6:
{
if(kasa >= m_ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Kupiles losowy perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Masz za malo monet!");
}
#if defined NAPRAWAPERKU
case 7:
{
if(kasa >=m_naprawa)
{
new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
if(uszkodzenia_perku+m_wytrzymalosc>=100)
{
cod_set_perk_durability(id, 100);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
}
else
{
cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+m_wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", m_wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
}
cs_set_user_money(id, kasa-m_naprawa);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
#endif

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public SklepCoins(id)
{
// Pobieranie cvar
c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen);
c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna);
c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal);
c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina);
c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto);
c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie);
c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka);
#if defined NAPRAWAPERKU
c_naprawa = get_pcvar_num(cvar_c_naprawa);
#endif
c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp);
c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp);
c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp);
c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity);
c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin);
c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax);
#if defined NAPRAWAPERKU
c_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_c_wytrzymalosc);
#endif

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
#if defined NAPRAWAPERKU
new nap[65];
#endif
format(tytul, 24, "\rSklepik");
formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_tramhp, c_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %iM", c_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %iM", c_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %iM", c_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %iM", c_ruletka);
#if defined NAPRAWAPERKU
formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%iM", c_wytrzymalosc, c_naprawa);
#endif

new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
#if defined NAPRAWAPERKU
menu_additem(menu, nap, "1");
#endif
menu_display(id, menu);
}

public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= c_ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 1:
{
if(kasa >= c_fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 2:
{
if(kasa >= c_tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 3:
{
if(kasa >= c_amfetamina)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
set_user_gravity(id, c_gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 4:
{

if(kasa >= c_lotto)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!");
}

}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 5:
{
if(kasa >= c_doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
case 6:
{
if(kasa >= c_ruletka)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
#if defined NAPRAWAPERKU
case 7:
{
if(kasa >=c_naprawa)
{
new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100)
{
cod_set_perk_durability(id, 100);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
}
else
{
cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
}
cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
}
#endif
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik NEQU# edytował ten post 24.08.2015 19:23

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2015 00:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych