←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak wywołac komende na graczu "A"...

  • +
  • -
skorpius - zdjęcie skorpius 17.08.2015

Jak wyżej chodzi mi o set_task. 

public forward_cmdstart( id )
{
	if(ma_klase[id] || !is_user_alive(id))
	
	console_cmd(id, "+duck")
}

chciałbym żeby po tym co wyżej za 1s nastąpiło

console_cmd(id, "-duck")

a potem (1s opóźnienia)

console_cmd(id, "+duck")
Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 17.08.2015

console_cmd(id, "+duckwait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;-duck;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;+duck")

 

tak najprosciej :P

Jeszcze prościej

 

public wlacz(id)
    if(!ma_klase[id] && is_user_alive(id))
        client_cmd(id,"+duck")

public wyłącz(id)
    if(!ma_klase[id] && is_user_alive(id))
        client_cmd(id,"-duck")

i set taski

wlacz(id)
set_task(1.0,"wyłącz",id)
set_task(2.0,"wlacz",id)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 17.08.2015 13:47
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 17.08.2015

Powinieneś ustawić odpowiednią flagę poprzez set_pev i potem ją usunąć zamiast wywoływać komendę +duck / -duck u gracza.

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 18.08.2015

Mówił o komendzie, a +duck może być przykładem ;)

 

Ale tak, jest to lepszy sposób :)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 18.08.2015 00:49
Odpowiedz

  • +
  • -
skorpius - zdjęcie skorpius 18.08.2015

Zrobiłem jak kolega pisał ale "koło się zatacza" , teraz to jakbym autoducka odpalił.  W kółko kuca staje kuca staje.

Powinieneś ustawić odpowiednią flagę poprzez set_pev i potem ją usunąć zamiast wywoływać komendę +duck / -duck u gracza.

Napisze Pan jak? Bo nie za bardzo ogarniam .

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 18.08.2015

set_pev(id,pev_button, pev(id, pev_button) & IN_DUCK)

 

to daje kucanie, a to

 

set_pev(id,pev_button, pev(id, pev_button) & ~IN_DUCK)

 

 

je zabiera.

 

Ozdób sobie to w odpowiedni kodzik  ;P

 
Odpowiedz