Jak wywołac komende na graczu "A"...
skorpius
17.08.2015
Jak wyżej chodzi mi o set_task.
public forward_cmdstart( id ) { if(ma_klase[id] || !is_user_alive(id)) console_cmd(id, "+duck") }
chciałbym żeby po tym co wyżej za 1s nastąpiło
console_cmd(id, "-duck")
a potem (1s opóźnienia)
console_cmd(id, "+duck")
NoLiFeR
17.08.2015
console_cmd(id, "+duckwait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;-duck;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;+duck")
tak najprosciej
Jeszcze prościej
public wlacz(id) if(!ma_klase[id] && is_user_alive(id)) client_cmd(id,"+duck") public wyłącz(id) if(!ma_klase[id] && is_user_alive(id)) client_cmd(id,"-duck")
i set taski
wlacz(id) set_task(1.0,"wyłącz",id) set_task(2.0,"wlacz",id)
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 17.08.2015 13:47
Wielkie Jol
17.08.2015
Powinieneś ustawić odpowiednią flagę poprzez set_pev i potem ją usunąć zamiast wywoływać komendę +duck / -duck u gracza.
NoLiFeR
18.08.2015
Mówił o komendzie, a +duck może być przykładem
Ale tak, jest to lepszy sposób
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 18.08.2015 00:49
skorpius
18.08.2015
Zrobiłem jak kolega pisał ale "koło się zatacza" , teraz to jakbym autoducka odpalił. W kółko kuca staje kuca staje.
Powinieneś ustawić odpowiednią flagę poprzez set_pev i potem ją usunąć zamiast wywoływać komendę +duck / -duck u gracza.
Napisze Pan jak? Bo nie za bardzo ogarniam .
NoLiFeR
18.08.2015
set_pev(id,pev_button, pev(id, pev_button) & IN_DUCK)
to daje kucanie, a to
set_pev(id,pev_button, pev(id, pev_button) & ~IN_DUCK)
je zabiera.
Ozdób sobie to w odpowiedni kodzik