Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z przekompilowaniem awansu klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Wyntelek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:41
Offline

Napisano 29.07.2015 21:02

Witam, po małej edycji kodu nie mogę przekompilować awansu pewnej klasy oto jakie błędy wyskakują przy kompilowaniu:

 

codawans_ElitarnyUmarlak.sma(26) : error 035: argument type mismatch (argument 1)

 

A to kod całej klasy:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
 
 
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Elitarny Umarlak";
new const opis[] = "Ak47 & M4a1 i Deagl'a oraz 3 Duchy zadające 205dmg +int";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Wyntelek")
        
        cod_register_class(cod_get_classid("Umarly"), 500, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public plugin_precache()
{
        sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
        precache_model("models/ghost.mdl");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
}
 
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
        {
                client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie duchy!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 5.0 > get_gametime())
        {
                client_print(id, print_center, "duchow mozesz uzywac co 5 sekund!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if (is_user_alive(id))
        {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
                
                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
        
                new Ent = create_entity("info_target");
        
                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");
        
                vAngle[0] *= -1.0;
        
                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
        
                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
        
                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
                message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
                write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
                write_short(Ent);
                write_short(sprite_blast);
                write_byte(10);
                write_byte(5);
                write_byte(205);
                write_byte(237);
                write_byte(163);
                write_byte(200);
                message_end();
 
        }       
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
        if (!is_valid_ent(ent))
                return;
 
        new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
        
 
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
        
        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
                iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
        
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();
 
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {               
                new pid = entlist[i];
                
                if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                        continue;
                cod_inflict_damage(attacker, pid, 205.0, 0.9, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
}       
 
public ResetHUD(id)
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
 
public client_disconnect(id)
{
        new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
        while(ent > 0)
        {
                if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
                        remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
        }
}

 

proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 29.07.2015 21:39

Problem leży w tym że nie masz w codmod.inc dopisanego natywu.

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); 

Daj go na sam dół np.

 

A używamy

Zamiast:

 cod_register_class(cod_get_classid("Umarly"), 500, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

To:

 cod_register_advance(cod_get_classid("Umarly"), 500, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

Użytkownik oeN. edytował ten post 29.07.2015 21:40

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych