Chce by przykladowa funkcja wykonywala sie w okreslonej strefie bytu. Z tym sobie poradzilem tylko teraz tak sie zastanawiam jak zrobic funkcje zwrotna ktora zwroci funkcje false po oddaleniu sie z strefy. Skrawek kodu:
public player_basethink(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime()+Float:(0.1)); static id; id = -1; while((id = find_ent_in_sphere(id, Base[Team], 450.0)) != 0) { if(1 <= id <= get_maxplayers()) { client_print(id, print_chat, "Dotykasz bytu."); zmienna[id] = 1; } if(id >= get_maxplayers()) break; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Jakies pomysly? od razu napisze, ze probowalem pobierac odleglosc miedzy bytem a graczem ale nie dokonca sie to sprawdzilo. Z niewiadomego mi powodu funkcja resetowala sie mimo iz nie powinna.