Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy mój plugin wymuszające raty będzie poprawnie działał?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 sopranek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Liwiuszs
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 16.07.2015 14:16

Witam.

 

Edytowałem sobie plugin "ex_interp" na tak. Czy będzie on poprawnie działał i wymuszał te komendy u graczy?

I czy to nie będzie obciążać zbytnio mojego serwera?

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
 
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
    register_cvar("amx_interp_style", "1")
}
 
public interp()
{
    new players[32],count;
    get_players(players,count)
   
   
    new style = get_cvar_num("amx_interp_style")
   
   
    if(style == 1 )
    {
        for (new i = 1; i <= count; i++)
            console_cmd (i,"cl_cmdbackup 2; wait; wait; rate 25000; wait; wait; cl_rate 20000; wait; wait; cl_cmdrate 101; wait; wait; cl_updaterate 101; wait; wait; ex_interp 0.01")
    }
   
    else
    {
        for (new i = 1; i <= count; i++)
        {
            
            console_cmd (i,"cl_cmdbackup 2")
            server_cmd("wait")
            console_cmd (i,"rate 25000")
            server_cmd("wait")
            console_cmd (i,"cl_rate 20000")
            server_cmd("wait")
            console_cmd (i,"cl_cmdrate 101")
            server_cmd("wait")
            console_cmd (i,"cl_updaterate 101")
            server_cmd("wait")
            console_cmd (i,"ex_interp 0.01")      
        }
    }   
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 16.07.2015 15:07

Powinien dzialac prawidlowo i nie obciazac zbytnio ale na co ta zmienna przy tworzeniu petli? Prosciej np tak

for(new i = 0; i <= 32; i++)

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.07.2015 15:32

Możesz w plugin_cfg() pobrać get_maxplayers() do globalnej zmiennej ;)

#include <amxmodx>
 
#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r edited by RiviT"
 
new gMax;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")

    register_cvar("amx_interp_style", "1")
}

public plugin_cfg()
	gMax = get_maxplayers()
 
public interp()
{
	static i;
	
	if(get_cvar_num("amx_interp_style") == 1 )
	{
		for (i = 1; i <= gMax; i++)
			console_cmd (i, "cl_cmdbackup 2; wait; wait; rate 25000; wait; wait; cl_rate 20000; wait; wait; cl_cmdrate 101; wait; wait; cl_updaterate 101; wait; wait; ex_interp 0.01")
	}
   
	else
	{
		for (i = 1; i <= gMax; i++)
		{
			console_cmd (i,"cl_cmdbackup 2")
			server_cmd("wait")
			console_cmd (i,"rate 25000")
			server_cmd("wait")
			console_cmd (i,"cl_rate 20000")
			server_cmd("wait")
			console_cmd (i,"cl_cmdrate 101")
			server_cmd("wait")
			console_cmd (i,"cl_updaterate 101")
			server_cmd("wait")
			console_cmd (i,"ex_interp 0.01")      
		}
	}   
}

@up

i = 1

Bo serwer się nie wlicza ;)

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych