Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ExecuteHam + TakeDamage nie zadaje obrażeń, mimo iż słychać odgłos uderzenia


Najlepsza odpowiedź Rivit , 11.07.2015 20:23

Dobra, mam, jestem skończonym ******* idiotą

cod_register_perk(nazwa, opis, 40, 120);

+

public cod_class_enabled(id, wartosc)

No pewnie..

 

Zamknąć

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 07.07.2015 09:53

Witam,

siedzę już ze 3 dni nad tym i nie wiem...

 

Ten kod nie zadaje obrażeń:

public plugin_init()
{
    cod_register_perk(nazwa, opis, 40, 120);
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
    used[id] = false
    wartosc_p[id] = wartosc;
}

public cod_perk_used(id)
{
    if(used[id])
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }                                                            

fala(id);
used[id] = true

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public fala(id)
{    

    new entlist[33], pid, num;
    num = find_sphere_class(id, "player", 400.0, entlist, 32);
    
    for (new i = 0; i < num; i++)
    {
        pid = entlist[i]
        if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
            ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, id, id, wartosc_p[id], 1<<1);
    }
}

 

 

Najpierw myślałem, że coś się gryzie, ale nie! Wyłączyłem wszystkie perki oprócz tego, napisałem klasę na testy (nic nie miała, taka pusta) i dalej to samo, potem zakomentowałem kod, bo myślałem, że może to coś z nim nie tak...

 

Ciekawe jest to, że słychać jakby gracz oberwał, rusza mu ciałem, ale obrażeń nie zadaje.

Temat przewijał się parę razy na forum, ale nie został rozwiązany, osobiście spotykam się z tym pierwszy raz.

Dałem nawet komunikat w pętli graczowi, który obrywa. Komunikat się pokazuje, a obrażenia nie zadają.

 

Używam AMXX 1.8.3 build 3xxx  (nie pamiętam, który to numerek, ale ten starszy)


  • +
  • -
  • 0

#2 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.07.2015 11:16

Hmmm... Co to wartosc_p ?


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 07.07.2015 11:58

No przecież dałem kod xD

 

To losowa wartość z perku :D

 

Próbowałem już zamieniać ją na float, nadal nic :X


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 07.07.2015 12:04

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, id, id, wartosc_p[id], 1<<1);

na

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, id, id, float(wartosc_p[id]), 1<<1);

kali sprawdzic i powiedziec czy dziala.

 

Edit: Nie widzialem posta up :(

 

No to zobacz tak

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, id, id, 0.0+wartosc_p[id], 1<<1);

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.07.2015 12:24

 ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, id, id, wartosc_p[id], 1<<1);

zamień na

cod_inflict_damage(id, pid, wartosc_p[id], 0.0)


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 07.07.2015 14:05

W co to ma do rzeczy?

Probowalem też ExecuteHamB
  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.07.2015 20:23   Najlepsza odpowiedź

Dobra, mam, jestem skończonym ******* idiotą

cod_register_perk(nazwa, opis, 40, 120);

+

public cod_class_enabled(id, wartosc)

No pewnie..

 

Zamknąć


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych