Witam, mam wgrane awanse klas, frakcję oraz opis i pytanie przy wyborze klas. Tylko że wgrałem "Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje)" http://amxx.pl/topic...post__p__262954. Lecz gdy osiągnie się poziom na danej klasie, np. Komandos i awansuję na Elitarnego Komandosa to nie da się grać komandosem bo przełącza go na elitarnego od razu. Proszę o pomoc.
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50], szTmp[5]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i])) { if(awansuje_z[i]) { new bool:moze = false; WczytajDane(id, awansuje_z[i]); if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2]) moze = true; WczytajDane(id, i); if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "\y%s \rPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); } else { WczytajDane(id, i); formatex(klasa, charsmax(klasa), "\y%s \rPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); } num_to_str(i, szTmp, charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa, szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz^n^n\dWitaj w modyfikacji CoD MoD: AW^nForum: Cs-xxxxxx.pl^nSklep: Sklep.xxxxxx/cod"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); if(awansuje_z[item]) { WczytajDane(id, awansuje_z[item]); new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item) if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2]) moze = true; WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); if(!moze) { client_print(id, print_chat, "[COD:AW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]); return PLUGIN_CONTINUE; } } if(item == klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; wybrana_klasa[id] = item new text[513] new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } format(text, 512, "\rNazwa: \w%s ^n\rOpis: \w%s^n\rBronie: \w%s^n^n\yCzy chcesz wybrac te klase?",nazwy_klas[item], opisy_klas[item], bronie, inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item]) new nmenu = menu_create(text, "WybierzKlase_Handler") menu_additem(nmenu, "Tak") menu_additem(nmenu, "Nie") menu_display(id, nmenu) return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(wybrana_klasa[id] == klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; switch(item) { case 0: { klasa_gracza[id] = wybrana_klasa[id]; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } } case 1: { WybierzKlase(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Proszę o szybką pomoc.
Każdą pomoc nagradzam +.
Użytkownik protypek edytował ten post 10.07.2015 15:51