Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Szukam/Prośba] Plugin który informuje na czacie o obrażeniach po upadku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sk0czek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 05.07.2015 13:29

Witam szukam pluginu który na czacie po upadku gracza będzie pokazywał [prefix]nick upadł -(ile) hp i tyle. Jezeli ktoś ma informację na temat takiego pluginu proszę o pomoc lub jeżeli ktoś potrafi coś takiego napisać.

 

Z góry dziękuje, w nagrode daje reputacje za kazda próbę pomocy :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 05.07.2015 13:47

Sprawdz

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("PlayerDamage", "1.0", "Linux`");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
}
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(this))
        return HAM_IGNORED;

    if(damagebits & (1<<5))
    {
        new nazwa_gracza[33][64];
        get_user_name(this, nazwa_gracza[this], 63);
        client_print(0, print_chat, "[Prefix] %s upadl zabierajac sobie %i hp.", nazwa_gracza[this], damage);
    }

    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 05.07.2015 13:56

Działa, tylko nie poprawnie odczytuje hp.

 

 

 

[Prefix] sk0czek^ upadl zabierajac sobie 1107542711 hp

 

+ I czy można jakoś tam to pokolorować żeby to na czacie ładniej wyglądało ;P


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 05.07.2015 14:48

Zamien 

client_print(0, print_chat, "[Prefix] %s upadl zabierajac sobie %i hp.", nazwa_gracza[this], damage);

na

client_print(0, print_chat, "[Prefix] %s upadl zabierajac sobie %i hp.", nazwa_gracza[this], floatround(damage));

i sprawdz.

 

A jak chcesz bardziej kolorowe to sobie sam zmien.

 

http://amxx.pl/topic...silniku-codmod/

 

 


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#5 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 05.07.2015 16:29

Działa elegancko, lecz nie potrafie dodać tego koloru, dopisalem include zamienialem na rozne sposoby i wklejalem ColorCHat w ta 19 linijke, ale cały czas bledy przy kompilacji. Mozesz mi pokazac jak to powinno poprawnie wygladac?


  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 05.07.2015 16:43

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

public plugin_init()
{
	register_plugin("PlayerDamage", "1.0", "Linux`");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
}
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(this))
		return HAM_IGNORED;

	if(damagebits & (1<<5))
	{
		new nazwa_gracza[33][64];
		get_user_name(this, nazwa_gracza[this], 63);
		ColorChat(0, GREEN, "[Prefix]^x01 %s upadl zabierajac sobie %i hp.", nazwa_gracza[this], damage);
	}

	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#7 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 05.07.2015 16:48

Chwile przed twoim postem się udało  :wstyd:


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych