Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Prośba o dodanie własnego opisu broni w opisie klas

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 PanGucio

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 25.06.2015 10:14

Witajcie chciałbym dodać własny opis broni dla klas który ustalałbym w pliku klasy.
np zamiast:

Klasa: Morderca
bronie: AK47 | usp 
Dodatkowy opis blablabla

to dac

Klasa: Morderca
bronie AK45 | Colt 1911 
Dodatkowy opis blablabla

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 P0Y3B

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 26.06.2015 21:39

Nw czy zadziała, ale prowizorycznie możesz zrobić tak:

Podczas tworzenie klasy na koncu opisu klasy możesz wstawić "takie cuś" ^n\yBronie:\w Proca, Kałach

Oczywiscie bedziesz musiał pousuwać Bronie: w QTM_CodMod.sma

Jak nie ogarniesz to napisz GG:48219911 to pomoge szybciej(Tak wiem temat na forum=rozwiazanie na forum)



#3 PanGucio

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 27.06.2015 09:40

zrobilem tak
 

new const nazwa[]   = "PanGucio Windykator [SPECIAL]";
new const opis[]    = "Posiada AutoBH | 1/2 z M4A1 i AK47 | 1/4 z Deagla | 1/1 z KOSY | Niewidka na nozu | 7 skoków w powietrzu  ^n\rBronie: \dColt 1911 | AK45 | M5A1";

skompilowalem

wszedłem i sprawdzam 

i tak oto wygląda

 

aim_map0000.PNG?m=1435393793


  • +
  • -
  • 0

#4 PanGucio

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 04.07.2015 14:02

Już wiem jak zrobić temat do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych