Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wpływanie na obrażenia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.12.2014 16:34

To jest właśnie ładne modyfikowanie obrażeń. Do brzydkich zaliczyć możemy np zaliczyć zastosowanie HAM_SUPERCEDE i wywołanie obrażeń w zupełnie inny sposób.


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#22 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.12.2014 02:03

Może nie byłoby to jakoś bardzo brzydkie, ale na pewno bezsensowne no i o ile nie byłoby to przez ExecuteHamB to byłoby również nie do wyłapania przez inne pluginy.

 

W ogóle zastanawiam się czemu fakemeta/engine nie daje opcji alarmowania innych pluginów. Chodzi mi o to, że np. Hamem jak zrobię wiadomość śmierci to mam opcję: ExecuteHam-nie alarmuje innych pluginów albo ExecuteHamB-alarmuje. FM czy engine nie ma takiego wyboru. Nie pamiętam teraz przykładu, ale kiedyś mi to było bardzo potrzebne i musiałem się naokoło nakombinować.


Użytkownik grankee edytował ten post 08.12.2014 02:05

  • +
  • -
  • 0

#23 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.12.2014 00:47

hmm https://forums.allie...ad.php?t=176917

 

i jeszcze http://amxx.pl/topic/52360-damage-api/


  • +
  • -
  • 0

#24 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 09.12.2014 03:19

Miałem pytać też odnośnie jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma ExecuteHam/B.. wyprzedziłeś pytanie, jednakże chciałbym dobrze to poznać, a ogranicza mnie w dużym stopniu język (niestety, ale walczę z tym), a translator mnie nie zadowala, mógłby ktoś pomóc ? :) Pewnie nie tylko mi to przybliży sprawę. 

 

Dobra, conieco jest w dokumentacji, znów noc i najpierw piszę, niżeli się rozejrzę:

Dokumentacja AMXX.pl: ExecuteHamB

Dokumentacja AMXX.pl: ExecuteHam

 

Czyli jeśli używam Execute'ów, to aby wyłapać je potem w RegisterHam muszę użyć ExecuteHamB, a jeśli chcę operować na obrażeniach w pluginie drugim, ktore wczesniej zostaly zmienione w pluginie pierwszym to muszę w RegisterHam zwracać 

return HAM_IGNORED
return HAM_HANDLED
return HAM_OVERRIDE

Oraz
plugin pierwszy: odejmuje 10 obrażeń

plugin drugi: mnoży obrażenia dwa razy
(zarejestrowane w tej kolejności w plugins.ini) np symulowanym 100hp da wynik: (100-10)*2=180 ?

 

Poprawcie mnie, jeśli źle myślę. Co dzień zaliczenia i od tygodnia wogóle nie umiem się skupić, a potrzebuję tych informacji :X


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#25 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.12.2014 09:52

Jeśli modyfikujesz obrażenia to ExecuteHam, ani ExecuteHamB nie jest Ci potrzebne. Jest potrzebne, gdy chcesz wyzwolić własne obrażenia.


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#26 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 09.12.2014 15:01

Tak, to wiem. Ale właśnie mam bronie z zagranicznych serwisów pod zm'a i tam np. ogień, czy wybuch jest dziwną funkcją, którą nie łapie RegisterHam, a niektóre nawet nie zadawają obrażeń, a zabierają hp ofierze.. Więc aby zmienić to na Execute użyć z końcówką 'B' na końcu, aby można było w innym pluginie je jeszcze modyfikować, np statystyką zrecznosci (mniejsze obrazenia), tak ?


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#27 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.12.2014 15:08


zadawają

zadają


Tak, to wiem. Ale właśnie mam bronie z zagranicznych serwisów pod zm'a i tam np. ogień, czy wybuch jest dziwną funkcją, którą nie łapie RegisterHam, a niektóre nawet nie zadawają obrażeń, a zabierają hp ofierze.. Więc aby zmienić to na Execute użyć z końcówką 'B' na końcu, aby można było w innym pluginie je jeszcze modyfikować, np statystyką zrecznosci (mniejsze obrazenia), tak ?

Dokładnie tak. Tam pewnie obrażenia robione są innym modułem, który nie potrafi alarmować pozostałych, o czym wcześniej wspomniałem, dlatego wyłapanie tych obrażeń się nie udaje. Zamień na ExecuteHamB i wszystko powinno ładnie śmigać.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych