To jest właśnie ładne modyfikowanie obrażeń. Do brzydkich zaliczyć możemy np zaliczyć zastosowanie HAM_SUPERCEDE i wywołanie obrażeń w zupełnie inny sposób.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wpływanie na obrażenia
#22
Napisano 08.12.2014 02:03
Może nie byłoby to jakoś bardzo brzydkie, ale na pewno bezsensowne no i o ile nie byłoby to przez ExecuteHamB to byłoby również nie do wyłapania przez inne pluginy.
W ogóle zastanawiam się czemu fakemeta/engine nie daje opcji alarmowania innych pluginów. Chodzi mi o to, że np. Hamem jak zrobię wiadomość śmierci to mam opcję: ExecuteHam-nie alarmuje innych pluginów albo ExecuteHamB-alarmuje. FM czy engine nie ma takiego wyboru. Nie pamiętam teraz przykładu, ale kiedyś mi to było bardzo potrzebne i musiałem się naokoło nakombinować.
Użytkownik grankee edytował ten post 08.12.2014 02:05
#23
Napisano 09.12.2014 00:47
#24
Napisano 09.12.2014 03:19
Miałem pytać też odnośnie jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma ExecuteHam/B.. wyprzedziłeś pytanie, jednakże chciałbym dobrze to poznać, a ogranicza mnie w dużym stopniu język (niestety, ale walczę z tym), a translator mnie nie zadowala, mógłby ktoś pomóc ? Pewnie nie tylko mi to przybliży sprawę.
Dobra, conieco jest w dokumentacji, znów noc i najpierw piszę, niżeli się rozejrzę:
Dokumentacja AMXX.pl: ExecuteHamB
Dokumentacja AMXX.pl: ExecuteHam
Czyli jeśli używam Execute'ów, to aby wyłapać je potem w RegisterHam muszę użyć ExecuteHamB, a jeśli chcę operować na obrażeniach w pluginie drugim, ktore wczesniej zostaly zmienione w pluginie pierwszym to muszę w RegisterHam zwracać
return HAM_IGNORED return HAM_HANDLED return HAM_OVERRIDE
Oraz
plugin pierwszy: odejmuje 10 obrażeń
plugin drugi: mnoży obrażenia dwa razy
(zarejestrowane w tej kolejności w plugins.ini) np symulowanym 100hp da wynik: (100-10)*2=180 ?
Poprawcie mnie, jeśli źle myślę. Co dzień zaliczenia i od tygodnia wogóle nie umiem się skupić, a potrzebuję tych informacji
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#25
Napisano 09.12.2014 09:52
Jeśli modyfikujesz obrażenia to ExecuteHam, ani ExecuteHamB nie jest Ci potrzebne. Jest potrzebne, gdy chcesz wyzwolić własne obrażenia.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#26
Napisano 09.12.2014 15:01
Tak, to wiem. Ale właśnie mam bronie z zagranicznych serwisów pod zm'a i tam np. ogień, czy wybuch jest dziwną funkcją, którą nie łapie RegisterHam, a niektóre nawet nie zadawają obrażeń, a zabierają hp ofierze.. Więc aby zmienić to na Execute użyć z końcówką 'B' na końcu, aby można było w innym pluginie je jeszcze modyfikować, np statystyką zrecznosci (mniejsze obrazenia), tak ?
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#27
Napisano 09.12.2014 15:08
zadawają
zadają
Tak, to wiem. Ale właśnie mam bronie z zagranicznych serwisów pod zm'a i tam np. ogień, czy wybuch jest dziwną funkcją, którą nie łapie RegisterHam, a niektóre nawet nie zadawają obrażeń, a zabierają hp ofierze.. Więc aby zmienić to na Execute użyć z końcówką 'B' na końcu, aby można było w innym pluginie je jeszcze modyfikować, np statystyką zrecznosci (mniejsze obrazenia), tak ?
Dokładnie tak. Tam pewnie obrażenia robione są innym modułem, który nie potrafi alarmować pozostałych, o czym wcześniej wspomniałem, dlatego wyłapanie tych obrażeń się nie udaje. Zamień na ExecuteHamB i wszystko powinno ładnie śmigać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych