Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nóż w lewej dłoni.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Mohylew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
Offline

Napisano 22.05.2015 20:10

Prezesie skoro tobie działa to i u mnie powinien działać ale... niestety. Nie działa. Opiszę ci jak to robię krok po kroku może gdzieś popełniam błąd.

Kompiluje ten kod aby był amxx. Następnie wrzucam do folderu plugins. Potem dopisuje do plugins.ini i resetuje serwer. Czy coś pomijam? Czy coś robię źle? Może gdzieś coś muszę zmienić/dopisać/usunąć? Skoro jesteśmy tak blisko celu powalczmy jeszcze trochę.


  • +
  • -
  • 0

#22 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.05.2015 20:18

Właśnie że robisz dobrze, kod również jest dobry. Wpisz w konsoli cl_righthand 1 i sprawdź czy zmieni Ci nóż na lewą a bronie będziesz miał na prawej.


  • +
  • -
  • 1

#23 Mohylew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
Offline

Napisano 22.05.2015 20:54

Wpisałem i jest tak jak wcześniej czyli broń i nóż zmienia się na prawą rękę :(


  • +
  • -
  • 0

#24 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.05.2015 08:00

Sprawdź czy po dopisaniu w plugins.ini tego pluginu, na serwerze plugin jest włączony i wykryty, najlepiej przez amxmodmenu > 9 > 6 i szukaj tam tego pluginu po nazwie, Ja nazwałem go Left-Hand Knife więc jeśli nie zmieniałeś jej to tak będzie się nazywał. Jeśli nie znajdziesz go na liście to znaczy że źle coś dopisałeś, albo plugin może być unknown i wtedy polecam sprawdzić logi serwer po zmianie mapy czy nie ma tam czegoś związanego z pluginem.


  • +
  • -
  • 1

#25 Mohylew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
Offline

Napisano 23.05.2015 12:27

Jest włączony i wykryty. Logi są czyste. Nie wiem o co może chodzić. Jeżeli masz jakiś jeszcze pomysł to chętnie wysłucham. I tak masz już + za czas i cierpliwość poświęcony mojej sprawie.


  • +
  • -
  • 0

#26 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.05.2015 13:36

Wgraj ten kod, wpisz w chat /reka i sprawdź wiadomość, zrób tak przy cl_righthand 0 i 1, przy 0 wiadomość będzie o Lewej Ręce, przy 1 będzie o Prawej Ręce.

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Left-Hand Knife"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."

new bool:rightHand[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /reka", "Reka");
	
	new classname[32]
	for(new i=1;i<31;++i) {
		if(i!=2) {
			get_weaponname(i,classname,31)
			RegisterHam(Ham_Item_Deploy, classname, "fwItemDeploy",1);
		}
	}
}

public client_authorized(id)
	set_task(1.0, "CheckHand", id);

public CheckHand(id) {
	set_task(1.0, "CheckHand", id);
	
	if(!is_user_connected(id) || is_user_bot(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	query_client_cvar(id,"cl_righthand","PlayerHand");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwItemDeploy(wpn)
{    
	static id;
	id = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
	new weapon = cs_get_weapon_id(wpn)
	
	if(weapon == CSW_KNIFE && rightHand[id])
		client_cmd(id, "cl_righthand ^"0^"");
	else
		client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
}

public PlayerHand(id,const cvar[],const value[]){
	new Float:val=str_to_float(value);
	if(val <= 0)
		rightHand[id] = false
	else
		rightHand[id] = true
}

public Reka(id) {
	rightHand[id] ? client_print(id, print_chat, "Uzywasz Prawej Reki") : client_print(id, print_chat, "Uzywasz Lewej Reki");
}


  • +
  • -
  • 2

#27 Mohylew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
Offline

Napisano 23.05.2015 16:55

Tak, zgadza się. Jest dokładnie tak jak piszesz. Co dalej przyjacielu?


  • +
  • -
  • 0

#28 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.05.2015 19:24

W takim razie zgłupiałem, wychodzi na to że plugin działa poprawnie. Gdy masz ustawione cl_righthand 1 i trzymasz byle jaką broń a następnie zmienisz na nóż to masz go w lewej ręce a jak zmienisz z noża na broń to broń jest w prawej, przynajmniej tak to działa u mnie.


  • +
  • -
  • 1

#29 Mohylew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
Offline

Napisano 23.05.2015 20:57

Chyba nie znajdziemy rozwiązania. U mnie wyświetla poprawne info i zmienia broń normalnie czyli nóż też :(

Tak jak pisałem wyżej jeżeli masz jeszcze jakiś pomysł jak to zrobić to jestem otwarty, jeżeli nie to temat można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

#30 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.05.2015 21:27

Przykro mi ale ja już nie wiem co jest źle, jak byś mógł podrzucić mi jeszcze IP serwera (na PW oczywiście) na którym masz ten plugin i mieć go włączonego to wejdę i sprawdzę czy zadziała u mnie.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych