Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dźwięk po zabiciu gracza w życzenia jb


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Errorek :P

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Mati
  • Lokalizacja:Zależy od klimatu ;P
Offline

Napisano 19.05.2015 05:36

Tak jak w temacie
  • +
  • -
  • 0

#2 Mi@po

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:39
  • GG:
  • Imię:Miłosz
  • Lokalizacja:Rynek
Offline

Napisano 20.05.2015 16:57

Nie rozumiem, chodzi Ci aby było życzenie "dzwięk po zabiciu gracza" ??


  • +
  • -
  • 0

#3 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 20.05.2015 17:05

Nie rozumiem, chodzi Ci aby było życzenie "dzwięk po zabiciu gracza" ??  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:

dźwięk po zabiciu gracza w życzenia jb
  • +
  • -
  • 0

#4 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 21.05.2015 05:05

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asiap"

new g_szSound[] = "misc/dzwiek.wav";

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(g_szSound);
}

public SmiercGracza(id)
{
	new Players[32], iNum, i;
	get_players(Players, iNum);

	for(; i < iNum; ++i)
	{
		client_cmd(Players[i], "spk %s", g_szSound);
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych