Chłopaki jak będzie różowy i żółty, z niską ilością alphy ?
fm_set_rendering(entity, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.05.2015 09:10
Chłopaki jak będzie różowy i żółty, z niską ilością alphy ?
fm_set_rendering(entity, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
Napisano 07.05.2015 09:15
Otwórz sobie painta i edytor kolorów bądź jakikolwiek colorpicker online to nie będziesz takich pytań zadawać.
Napisano 07.05.2015 09:17
fm_set_user_rendering(index, fx=kRenderFxNone, red=255, green=255, blue=255, render=kRenderNormal, amount)
Napisano 07.05.2015 15:50
fm_set_user_rendering(index, fx=kRenderFxNone, red=255, green=255, blue=255, render=kRenderNormal, amount)
tyle wiem
Napisano 07.05.2015 16:31
O to chodzi?
Różowy:
fm_set_user_rendering(index, fx=kRenderFxNone, 255, 128, 192, render=kRenderNormal, 0)
Żółty:
fm_set_user_rendering(index, fx=kRenderFxNone, 255, 255, 192, render=kRenderNormal, 0)
Użytkownik Alelluja edytował ten post 07.05.2015 16:31
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 13.08.2015 21:13
Ostatni parametr odpowiada za zasięg (promień) poświaty?
Napisano 13.08.2015 23:03
Ostatni parametr w tym przypadku odpowiada za grubość podświaty, czyli w jakiej odległości od gracza będzie ona widziana Czyli odpowiadając na pytanie Nie, bo nie będzie to wypełniało całej podanej grubości, lecz działa to tak jak np okrąg koła
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych