Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Proszę o 3 perki, "Indigo", "Golden", "Lapis"

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.04.2015 09:25

Nazwa: Indigo

Opis: Zadajesz 2x wieksze obrazenia nozem

 

Nazwa: Golden

Opis: Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o 25%

 

Nazwa: Shael

Opis: Masz 150 premii niewidocznosci


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 19.04.2015 09:40

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 19.04.2015 09:34

Napisz ile ma miec wiekszy dmg z tego noza i ile ma obnizac ta 2
  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.04.2015 11:33

Napisałem wyżej ;)


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.04.2015 18:03

Skompiluj sobie   | nie bijcie za ten kod :wstyd:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Shael";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do 150";

new infiltrator_id;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 150, 150);

	infiltrator_id = cod_get_classid("Infiltrator");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	if(cod_get_user_class(id) == infiltrator_id)
		return COD_STOP;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 150);
	return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_perk_disabled(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);


Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 21.04.2015 18:07

  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.04.2015 18:20

@up

 

Po co Ci tam porównanie z infiltratorem?


  • +
  • -
  • 1

#6 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.04.2015 18:27

@up

 

Po co Ci tam porównanie z infiltratorem?

No tak bezsens nie zauważyłem tego  :wstyd:


  • +
  • -
  • 1

#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.04.2015 14:34

@up

 

Po co Ci tam porównanie z infiltratorem?

 

Możesz poprawić kod?


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.04.2015 15:01

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Shael";
new const perk_desc[] = "Twoja widoczność spada do 150";

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Poprawiony za tamtą pomyłkę masz jeszcze 1perk :D

 

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 23.04.2015 15:29

  • +
  • -
  • 1

#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.04.2015 15:50

Czekam na kolejne.

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#10 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.04.2015 16:54

Czekam na kolejne.

Trzymaj jest 10% szans że zadziała nie daje sma bo ten kod jest  :facepalm: |jak zadziała dam sma|wgraj amxx i zobacz czy działa prawidłowo jak nie to lepiej dać do tego perku zamiast -25% to może 25-50 wytrzymałości ?

Załączone pliki


Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 23.04.2015 16:56

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych