Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Doda ktos Mi do klasy 1/1 he w

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 HuLiG4n

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Alex
Offline

Napisano 19.04.2015 16:38

witam Czy ktos byl by taki miŁy  I DODAL MI DO KLASY 1/1 HE

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DISS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 19.04.2015 16:48

Powinno działać, jak nie pisz.

 

Ps. w opisie masz 1/2 a chcesz 1/1?:D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 19.04.2015 16:49

Powinno działać, jak nie pisz.

 

Ps. w opisie masz 1/2 a chcesz 1/1? :D

@Doda ktos Mi do klasy 1/1 he w

@witam Czy ktos byl by taki miŁy  I DODAL MI DO KLASY 1/1 HE

Nie wiem gdzie ty widzisz 1/2 ;D


  • +
  • -
  • 0

#4 HuLiG4n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Alex
Offline

Napisano 19.04.2015 17:08

w sma byla 1/2 bo sie baiwlem 

 

Nie dziala 1//1 :( ale + za chęci


Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 19.04.2015 17:37

  • +
  • -
  • 0

#5 DISS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 19.04.2015 17:40

w sma byla 1/2 bo sie baiwlem 

 

Nie dziala 1//1 :( ale + za chęci

A sory, nie zauważyłem;p

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED; 

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

Powinno być :D


Użytkownik DISS edytował ten post 19.04.2015 17:47

  • +
  • -
  • 0

#6 HuLiG4n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Alex
Offline

Napisano 19.04.2015 19:37

Nie dziala :( nw co jest

 

1/1 he nie dziala ale 1/1 z awp dzial dziwne


Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 19.04.2015 19:38

  • +
  • -
  • 0

#7 DISS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 20.04.2015 17:11

Nie dziala :( nw co jest

 

1/1 he nie dziala ale 1/1 z awp dzial dziwne

 

Yyy dobra xD

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                 if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
			}

	
	return HAM_IGNORED;
}

Podmień na tego publica.


  • +
  • -
  • 0

#8 HuLiG4n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Alex
Offline

Napisano 20.04.2015 18:07

ZOBACZYMY CZY TY MRAZEM DZIALA

 

i NIE DZIALA :(


Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 20.04.2015 18:16

  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.04.2015 18:22

Na pewno zadziała sprawdzanie czy gracz oberwał od granatu! :facepalm:

if(damagebits & DMG_BULLET) // bullet znaczy pocisk

Granat ma inne damagetype!!! GRRR!

_____________________

 

 

A jak rzucę granat to mi broń przełącza na inną i nie trzymam już HE, nananananana znów wygrałem :D

weapon == CSW_HEGRENADE

_____________

random_num(1,1) == 1

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

 

________________

 

 

 

Sprawdź moje :/

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 HuLiG4n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Alex
Offline

Napisano 20.04.2015 18:47

Gosciu jestes wileki thx dziala klasa  temat zamykam


  • +
  • -
  • 0

#11 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.05.2015 11:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych