witam Czy ktos byl by taki miŁy I DODAL MI DO KLASY 1/1 HE
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 19.04.2015 16:38
#2
Napisano 19.04.2015 16:48
Powinno działać, jak nie pisz.
Ps. w opisie masz 1/2 a chcesz 1/1?
Załączone pliki
#3
Napisano 19.04.2015 16:49
Powinno działać, jak nie pisz.
Ps. w opisie masz 1/2 a chcesz 1/1?
@Doda ktos Mi do klasy 1/1 he w
@witam Czy ktos byl by taki miŁy I DODAL MI DO KLASY 1/1 HE
Nie wiem gdzie ty widzisz 1/2 ;D
#4
Napisano 19.04.2015 17:08
w sma byla 1/2 bo sie baiwlem
Nie dziala 1//1 ale + za chęci
Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 19.04.2015 17:37
#5
Napisano 19.04.2015 17:40
w sma byla 1/2 bo sie baiwlem
Nie dziala 1//1 ale + za chęci
A sory, nie zauważyłem;p
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Powinno być
Użytkownik DISS edytował ten post 19.04.2015 17:47
#6
Napisano 19.04.2015 19:37
Nie dziala nw co jest
1/1 he nie dziala ale 1/1 z awp dzial dziwne
Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 19.04.2015 19:38
#7
Napisano 20.04.2015 17:11
Nie dziala nw co jest
1/1 he nie dziala ale 1/1 z awp dzial dziwne
Yyy dobra
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Podmień na tego publica.
#8
Napisano 20.04.2015 18:07
ZOBACZYMY CZY TY MRAZEM DZIALA
i NIE DZIALA
Użytkownik HuLiG4n edytował ten post 20.04.2015 18:16
#9
Napisano 20.04.2015 18:22
Na pewno zadziała sprawdzanie czy gracz oberwał od granatu!
if(damagebits & DMG_BULLET) // bullet znaczy pocisk
Granat ma inne damagetype!!! GRRR!
_____________________
A jak rzucę granat to mi broń przełącza na inną i nie trzymam już HE, nananananana znów wygrałem
weapon == CSW_HEGRENADE
_____________
random_num(1,1) == 1
________________
Sprawdź moje
Załączone pliki
#10
Napisano 20.04.2015 18:47
Gosciu jestes wileki thx dziala klasa temat zamykam
#11
Napisano 04.05.2015 11:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych