Siemka! Chciałbym wam przedstawić perk Furia MP5NAVY, który zostanie użyty w moim projekcie, który będzie działać na silniku Cod mod, który zostanie zlepiony z kilku projektów, jednak perki i klasy zostaną wykonane przeze mnie. Oczywiście wyrażam zgodę na przerobienie mojego perka. Oto kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ /* Wyrazam zgode na przerabianie mojego perku. ~LukasO */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Furia MP5NAVY"; new const perk_desc[] = "Dostaje 1/LW na zabicie z MP5"; new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "LukasO"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 20); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY); ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }