Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Devill

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:google
Offline

Napisano 19.09.2009 10:20

Probowalem zrobic to na amxx i nie moge :/ help
a jeszcze cos jak mam zmienic wyglad zombie?
I jak mozna to napiszcie mi jak zrobic aby na servie byla mgla i zeby nie bylo tak ciemno bo nic nie widac:/

[code=auto:0]/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.

Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Brak=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass1_health = 2000
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Szybkosc++ Odrzut++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass2_health = 1500
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Sumo" }
new const zclass3_info[] = { "HP-- Odrzut++" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass3_health = 6000
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Du
  • +
  • -
  • 0

#2 olmen

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:285
  • GG:
  • Lokalizacja:Zielonka
Offline

Napisano 19.09.2009 11:26

new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }

ta linijka odpowiada za model. Po prostu ściągnij nowy model zmien nazwe na zombie_source i podmien go na FTP.

#3 Devilloo7

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:qe
Offline

Napisano 19.09.2009 11:35

Nie musze zmieniac na amxx?
JAk tak to dziex ;> pomozcie mi jeszcze z tamtymi rzeczami:)
A jeszcze moze mi ktos marnuje mi sie ammo jak strzelam a tak nie powinno byc:/

#4 olmen

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:285
  • GG:
  • Lokalizacja:Zielonka
Offline

Napisano 19.09.2009 12:30

podaj cvary bo nie wiem jakiego masz ZM. Ustawie ci wszystko.

#5 Devilloo7

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:qe
Offline

Napisano 19.09.2009 13:11

// ---------------------------
// Zombie Plague 4.06 CFG File
// ---------------------------
// Any changes you make here will be
// automatically loaded at map start

// General
// -------
zp_delay 10 // Time before first zombie is chosen, in seconds (will be randomized a bit)
zp_lighting "z" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest]
zp_thunderclap 90 // Thunderclap rate in seconds [0-disable]
zp_triggered_lights 1 // Allow map triggered lights (eg. light switches)
zp_remove_doors 0 // Remove doors from maps [0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // Prevent players from killing themselves
zp_deathmatch 0 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disable // 1-human // 2-zombie // 3-randomly]
zp_spawn_delay 5 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 5 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]
zp_respawn_on_suicide 0 // Respawn players if they commited suicide
zp_random_spawn 1 // Enable random spawning (will use CSDM spawns if present)
zp_remove_dropped 0 // Time before removing dropped weapons in seconds [0-disabled]
zp_remove_money 1 // Remove player's money
zp_buy_custom 1 // Enable custom buy menus
zp_admin_models 1 // Enable admin models
zp_zombie_classes 1 // Enable zombie classes

// Extra Items
// -----------
zp_extra_items 1 // Enable extra items
zp_extra_weapons 1 // Show weapons
zp_extra_nvision 1 // Show night vision
zp_extra_antidote 1 // Show antidote
zp_extra_madness 1 // Show zombie madness
zp_extra_infbomb 1 // Show infection bomb

// Flashlight & Nightvision
// ------------------------
zp_nvg_give 1 // Give nightvision automatically [0-disable // 1-enable // 2-enable, but no auto turn on]
zp_nvg_custom 1 // Enable custom nightvision
zp_nvg_size 80 // Nightvision size (radius)
zp_nvg_color_R 0 // Zombie custom nightvision color (red)
zp_nvg_color_G 150 // Zombie custom nightvision color (green)
zp_nvg_color_B 0 // Zombie custom nightvision color (blue)
zp_nvg_hum_color_R 0 // Human/Spectator custom nightvision color (red)
zp_nvg_hum_color_G 150 // Human/Spectator custom nightvision color (green)
zp_nvg_hum_color_B 0 // Human/Spectator custom nightvision color (blue)
zp_nvg_nem_color_R 150 // Nemesis custom nightvision color (red)
zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis custom nightvision color (green)
zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis custom nightvision color (blue)
zp_flash_custom 0 // Enable custom flashlight
zp_flash_size 10 // Custom flashlight size (radius)
zp_flash_drain 1 // Custom flashlight drain rate [0-unlimited flashlight]
zp_flash_charge 5 // Custom flashlight charge rate [0-disable charging]
zp_flash_distance 1000 // Custom flashlight max distance
zp_flash_color_R 100 // Custom flashlight color (red)
zp_flash_color_G 100 // Custom flashlight color (green)
zp_flash_color_B 100 // Custom flashlight color (blue)

// Knockback
// ---------
zp_knockback 0 // Enable weapon knockback
zp_knockback_damage 1 // Use damage on knockback calculation
zp_knockback_power 1 // Use weapon power on knockback calculation
zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity
zp_knockback_ducking 0 // Should zombies be knocked back when they're ducking
zp_knockback_distance 500 // Max distance for knockback to take effect

// Longjump
// --------
zp_leap_zombies 0 // Give leap to Zombies [0-disabled // 1-everyone // 2-only first zombie]
zp_leap_nemesis 1 // Give leap to Nemesis
zp_leap_survivor 0 // Give leap to Survivor
zp_leap_force 500 // Force multiplier
zp_leap_height 300 // Upwards force
zp_leap_cooldown 5.0 // Time between leap uses

// Humans
// ------
zp_human_health 100 // Health
zp_human_last_extrahp 0 // Last human's extra health reward
zp_human_speed 240 // Speed
zp_human_gravity 1.0 // Gravity (0.5 = half)
zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced completely in order to get infected
zp_human_unlimited_ammo 0 // Unlimited ammo [0-disable // 1-BP Ammo // 2-clip Ammo]
zp_human_damage_reward 500 // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack
zp_human_frags_for_kill 1 // How many frags humans get for killing a zombie

// Custom Grenades
// ---------------
zp_fire_grenades 1 // Enable napalm grenades (overrides HE)
zp_fire_duration 10 // Burning duration in seconds
zp_fire_damage 5 // Burning damage (every 0.2 secs)
zp_fire_slowdown 0.5 // Burning slowdown multiplier (0.5 = reduce velocity by a half) [0-disable]
zp_frost_grenades 1 // Enable frost grenades (overrides FB)
zp_frost_duration 3 // Freeze duration in seconds
zp_flare_grenades 1 // Enable flare grenades (overrides SG)
zp_flare_duration 60 // Flare lightning duration in seconds
zp_flare_size 25 // Flare lightning size (radius)
zp_flare_color 0 // Flare color [0-white // 1-red // 2-green // 3-blue // 4-totally random // 5-random between r,g,b]

// Zombies
// -------
zp_zombie_first_hp 2.0 // First Zombie HP Multiplier (2.0 = double health)
zp_zombie_armor 0.75 // Armor multiplier (0.75 = zombies take 75% damage only)
zp_zombie_hitzones 0 // Allowed hitzones bitsum (look into fun.inc for body part bits) [0-disable]
zp_zombie_infect_health 100 // How much health a zombie gets with every infection
zp_zombie_fov 110 // Field of view [0-dont change]
zp_zombie_silent 1 // Enable silent footsteps
zp_zombie_painfree 2 // Zombies are pain shock free [0-disabled // 1-everyone // 2-only last zombie]
zp_zombie_bleeding 1 // Zombies leave footprints/bloodstains on the floor
zp_zombie_infect_reward 1 // Ammo packs given to zombies for infecting/killing a human
zp_zombie_frags_for_infect 1 // How many frags zombies get for infecting a human

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Enable nemesis
zp_nem_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_nem_health 30000// Health [0 - human count*zombie's hp]
zp_nem_speed 250 // Speed
zp_nem_gravity 0.5 // Gravity (0.5 = half)
zp_nem_damage 250 // Damage per hit
zp_nem_glow 1 // Glow effect
zp_nem_aura 1 // Halo effect
zp_nem_painfree 0 // Pain shock free
zp_nem_ignore_frags 1 // Nemesis doesn't get frags
zp_nem_ignore_rewards 1 // Nemesis doesn't get ammo packs

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Enable survivor
zp_surv_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_surv_health 0 // Health [0 - zombie count*human's hp]
zp_surv_speed 230 // Speed
zp_surv_gravity 1.25 // Gravity (0.5 = half)
zp_surv_glow 1 // Glow effect
zp_surv_aura 1 // Halo effect
zp_surv_painfree 1 // Pain shock free
zp_surv_ignore_frags 1 // Survivor doesn't get frags
zp_surv_ignore_rewards 1 // Survivor doesn't get ammo packs

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Enable swarm mode
zp_swarm_chance 20 // Chance (1 in X)

// Multiple Infection
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Enable multiple infection mode
zp_multi_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_multi_ratio 0.15 // Infect ratio (zombie count = ratio*human count)

// Plague Mode
// -----------
zp_plague_enabled 1 // Enable plague mode
zp_plague_chance 30 // Chance (1 in X)
zp_plague_ratio 0.5 // Infect ratio (zombie count = ratio*human count)

// Logging
// -------
zp_logcommands 1 // Log admin commands to "zombieplague.log"

// Additional settings
// -------------------
mp_flashlight 1 // Enables flashlight
mp_footsteps 1 // Enables footsteps
mp_playerid 1 // Prevents seeing enemies in the dark exploit
sv_maxspeed 9999 // Prevents CS from limiting your human/zombie speeds at 320




o to chodzi?

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 19.09.2009 13:50

zp_lighting "z" zmień na zp_lighting "b"
mglę aby włączyć byś w sma musiał zmienić
//#define AMBIENCE_FOG // Fog
na
#define AMBIENCE_FOG // Fog

tutaj zmieniasz kolor i "gęstość mgły"

new const FOG_DENSITY[] = "0.0018" // Density
new const FOG_COLOR[] = "128 128 128" // Color: Red Green Blue

i prze kompilować plugin

a co do modeli zombie to każda klasa może mieć swój własny model ;]

np. aby duze zombie miało swój model zmieniasz
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
na
new const zclass4_model[] = { "duze_zombie" }

teraz wbijasz na ftp serwera cstrike/players tworzysz folder duze_zombie i wgrywasz do niego plik z nazwa duze_zombie.mdl (model zombie) modele możesz znaleźć na FPSBanana ;P

a jeśli chcesz aby admini/nemki itp mieli inne modele to zapraszam do sma i zmieniania tego:
// Player Models (randomly chosen if more than one)
new const model_nemesis[][] = { "zombie_source" } // Nemesis
new const model_survivor[][] = { "leet", "sas" } // Survivor
new const model_human[][] = { "arctic", "guerilla", "leet", "terror", "gign", "gsg9", "sas", "urban" } // Human
new const model_admin[][] = { "vip" } // Admin (human)
new const model_admin_zombie[][] = { "zombie_source" } // Admin (zombie)

PS Aby ci nowe klasy zombie działał musisz prze kompilować plugin zp_zclasses40.sma na zp_zclasses40.amxx na localu z includami zombie ;P


poprawka twojej edycji pluginu bo nie da się go skompilować bo ma błędy :P
/*================================================================================
   
    -----------------------------------
    -*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
    -----------------------------------
   
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    - Description -
    ~~~~~~~~~~~~~~~
   
    This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
    Feel free to modify their attributes to your liking.
   
    Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
    will be used for all players (by default, Classic Zombie).
   
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Brak=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass1_health = 2000
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Szybkosc++ Odrzut++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass2_health = 1500
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Sumo" }
new const zclass3_info[] = { "HP-- Odrzut++" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass3_health = 6000
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Duze Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Szybkosc-- Odrzut" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass4_health = 4500
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { " Zombie Pijawka" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Odbrzut+ Pijawka++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass5_health = 1500
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

// Big Zombie Attributes
new const zclass6_name[] = { "Zabojca ZOmbie" }
new const zclass6_info[] = { "HP++ Szybkosc-- Odrzut" }
new const zclass6_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass6_health = 2000
const zclass6_speed = 200
const Float:zclass6_gravity = 0.50
const Float:zclass6_knockback = 0.5

// Big Zombie Attributes
new const zclass7_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass7_info[] = { "Szybkosc-- Odrzut" }
new const zclass7_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass7_clawmodel[] = { "hand_radio.mdl" }
const zclass7_health = 2000
const zclass7_speed = 300
const Float:zclass7_gravity = 1.0
const Float:zclass7_knockback = 0.5

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
    register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.06", "MeRcyLeZZ")
   
    // Register all classes
    zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)   
    zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
    g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, zclass7_knockback)
    }

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
    // If attacker is a leech zombie, gets extra hp
    if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
        set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

PS Pamiętaj że w języku AMXX nie ma takich liter jak ą, ę, ć, ź, ż, ł, ó
  • +
  • -
  • 0

#7 Devilloo7

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:qe
Offline

Napisano 19.09.2009 14:01

dziex lock ^^

[ Dodano: 19-09-2009, 15:47 ]
I tak nie moge zrobic na amxx :/ :? :? :?

jak ta jasnosc zmienilem na B to nic nie widac...

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.09.2009 22:06

jeśli kompilujesz to przez web kompilator to na pewno ci się nie uda dlaczego?
a no przez to
#include <zombieplague>
musisz to skompilować lokalnie z zainstalowanym zombie mod
  • +
  • -
  • 0

#9 Trecco

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:127.0.0.1
Offline

Napisano 20.09.2009 15:21

Mi$^ szkoda, że te ustawienia są poniżej wersji 4.1, na pewno dla 4.06 (większość opisane w wiaderku) w najnowszej, czyli 4.3 nie znajdziesz definicji, ustawień mgły, robi się to w pliku zombieplague.ini :

Dla mgły znajdź:
[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 0
FOG DENSITY = 0.0018
FOG COLOR = 128 128 128
Zamień FOG = 0 na 1, ustaw gęstość mgły i kolor w R G B

Aby zmienić koszt podstawowych extra itemków znajdź:
[Hard Coded Items Costs]
NIGHT VISION = 15
ANTIDOTE = 15
ZOMBIE MADNESS = 17
INFECTION BOMB = 20
Zamień wg uznania

Aby zmienić siłę danej broni znajdź:
[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)
P228 = 2.4
SCOUT = 6.5
XM1014 = 8.0
MAC10 = 2.3
AUG = 5.0
ELITE = 2.4
FIVESEVEN = 2.0
UMP45 = 2.4
SG550 = 5.3
GALIL = 5.5
FAMAS = 5.5
USP = 2.2
GLOCK18 = 2.0
AWP = 10.0
MP5NAVY = 2.5
M249 = 5.2
M3 = 8.0
M4A1 = 5.0
TMP = 2.4
G3SG1 = 6.5
DEAGLE = 5.3
SG552 = 5.0
AK47 = 6.0
P90 = 2.0
widzisz, że ak47 bije 6 razy mocniej niż normalnie, zmieniasz wg uznania.

Dla zmiany nazw granatów, broni których może kupić człowiek i ich kosztów, znajdź:
[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Napalm Nade , Frost Nade , Flare , AWP Magnum Sniper , M249 Para Machinegun , SG550 Auto-Sniper , G3SG1 Auto-Sniper
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_awp , weapon_m249 , weapon_sg550 , weapon_g3sg1
COSTS = 6 , 6 , 6 , 8 , 10 , 12 , 12
Przy zmianie broni raczej nie kombinuj, chyba, że znasz wartości tabeli ITEMS, chyba nie muszę opisywać jak zmieniać nazwy i koszt, lecisz po kolei.

Dźwięk przy wybraniu infekcji, nemesis, survivor, swarm czy plague? Nic trudnego
INFECTION ENABLE = 0
INFECTION SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
INFECTION DURATIONS = 17
NEMESIS ENABLE = 0
NEMESIS SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
NEMESIS DURATIONS = 17
SURVIVOR ENABLE = 0
SURVIVOR SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SURVIVOR DURATIONS = 17
SWARM ENABLE = 0
SWARM SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SWARM DURATIONS = 17
PLAGUE ENABLE = 0
PLAGUE SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
PLAGUE DURATIONS = 17
Np. SwarmMode możesz potraktować tak:
SWARM ENABLE = 1 // 1=tak, 0=nie
SWARM SOUNDS = zombie_plague/nemesis2.wav // szukasz odpowiednika w folderze sound/zombie_plague
SWARM DURATIONS = 4 // wpisujesz długość wybranej ścieżki

Prawdziwa zmiana dźwięku odbywa się pod linijką
[Sounds] (randomly chosen if more than one)
Np. zmiana wybrania zombie:
ZOMBIE INFECT = zombie_plague/zombie_infec1.wav , zombie_plague/zombie_infec2.wav , zombie_plague/zombie_infec3.wav , scientist/c1a0_sci_catscream.wav , scientist/scream01.wav
pobierasz jakieś krzyki i jedziesz ;'d

Zmiana modeli:
HUMAN = arctic , guerilla , leet , terror , gign , gsg9 , sas , urban
NEMESIS = zombie_source
SURVIVOR = leet , sas
ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = vip
ściągasz model, pakujesz go do cstrikemodelsplayerzombie_source podmieniasz w tym np za ADMIN ZOMBIE i gotowe

Ostatnie, to zmiana dłoni, jest parę ciekawych dla ludzi, dziesiątki dla zombie, na pewno coś podmienisz:
V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl //czlowiek
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl // nemesis
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl // survivor
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl // granat "bomba trujaca"
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl // płonący
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl // mrożący
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl // flara
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl // admin, czlowiek
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl // admin zombie

Może się komuś przyda, by Trecco
  • +
  • -
  • 0

#10 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 20.09.2009 17:12

Trecco, czytaj cały topic a potem sie wypowiadaj... on zamieścił cfg z wersji 4.06 albo 4.1 więc dla tej wersji mu informacje podałem, by miał 4.3 to bym mu dla 4.3 podał
  • +
  • -
  • 0

#11 Trecco

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:127.0.0.1
Offline

Napisano 20.09.2009 20:19

A ja go próbuję przekonać do przejścia na łatwiejszą stronę, po co kombinować jak można to zrobić... po prostu prościej.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych