Szukam pluginu na Automatyczny zapis AP bez BANKU sam zapis zeby po wyjsciu z servera AP gracza automatycznie sie zapisywalo bez wplacania do banku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Auto save apAuto save ap
Temat rozp.
ZjaranyMis12321
, 08.04.2015 14:29
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 08.04.2015 14:29
#2
Napisano 11.04.2015 10:53
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <zombieplague> #include <nvault> #define PLUGIN "[ZP] Can Auto Save Ammo" #define VERSION "0.1.0" #define AUTHOR "HsK" new g_save, g_ammo[33], g_ammo_can_save[33] new cvar_save_in public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","event_deathmsg","a") register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink") cvar_save_in = register_cvar("zp_ammo_save_in", "0") // 0 = name / 1 = ip / 2 = steam id g_save = nvault_open("g_ammo_save") } // Save Ammo public zp_user_infected_post(id, infector) { if (g_ammo_can_save[infector]) Save_Ammo_date(infector) if (g_ammo_can_save[id]) Save_Ammo_date(id) } public zp_extra_item_selected(id, itemid) { if (g_ammo_can_save[id]) Save_Ammo_date(id) } public event_deathmsg() { new killer = read_data(1) new victim = read_data(2) if (!killer && !victim) return PLUGIN_CONTINUE; if (g_ammo_can_save[killer]) Save_Ammo_date(killer) if (g_ammo_can_save[victim]) Save_Ammo_date(victim) return PLUGIN_CONTINUE; } public fw_PlayerPreThink(id) { if (g_ammo_can_save[id]) { new ammo_packs = zp_get_user_ammo_packs(id) g_ammo[id] = ammo_packs } return FMRES_IGNORED; } public client_disconnect(id) { if(g_ammo_can_save[id]) Save_Ammo_date(id) } public client_putinserver(id) set_task(2.0, "now_can_save", id) public now_can_save(id) { Load_Ammo_date(id) set_task(0.5, "can_save_true", id) } public can_save_true(id) g_ammo_can_save[id] = true public Save_Ammo_date(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256] switch (get_pcvar_num(cvar_save_in)) { case 0: { new name[33]; get_user_name(id,name,32) format(vaultkey, 63, "%s-/", name) } case 1: { new player_ip[33] get_user_ip(id, player_ip, 32); format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip) } case 2: { new AuthID[33]; get_user_authid(id, AuthID, 32); formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID); } } format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id]) nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE; } public Load_Ammo_date(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256] switch (get_pcvar_num(cvar_save_in)) { case 0: { new name[33]; get_user_name(id,name,32) format(vaultkey, 63, "%s-/", name) } case 1: { new player_ip[33] get_user_ip(id, player_ip, 32); format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip) } case 2: { new AuthID[33]; get_user_authid(id, AuthID, 32); formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID); } } format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id]) nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255) replace_all(vaultdata, 255, "#", " ") new playammo[32] parse(vaultdata, playammo, 31) g_ammo[id] = str_to_num(playammo) set_ammo(id) return PLUGIN_CONTINUE; } public set_ammo(id) { zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id]) client_print(id, print_chat, "Twoja ilosc AP to : %d ", g_ammo[id]) }
("zp_ammo_save_in", "0") // 0 = name / 1 = ip / 2 = steam id <== Tutaj ustawiasz jak mają być zapisywane Ammo Paki
I nie zapomnij włączyć Modułu nvault
Użytkownik Wiciu1987 edytował ten post 11.04.2015 10:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych